“Ya Allah Ampunkanlah Dosaa Nur Amira …”- Amar Baharin Titip Doa Buat Isteri Tercinta, Amyra Rosli

Pasangan suami isteri selebriti popular, Amyra Rosli dan Amar Baharin telahpun menunaikan umrah bersama-sama pada Oktober lalu.

Bagaimanapun, melihat penampilan baru Amyra ketika selepas pulang dari umrah tersebut membuatkan ramai tumpang gembira dan mendoakan yang terbaik buat selebriti ini.

Terbaru pula, posting Amar mengenai doa buat isterinya menjadi perhatian pengguna media sosial apabila ramai mengaminkan doa pelakon popular itu.

“Ya Allah ampunkanlah dos4 Nur Amira sama ada dos4 yang pernah dilakukannya di masa lalu, di masa akan datang, dos4 yang dilakukan secara sembunyi dan juga secara terang-terangan”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya Allah ampunkanlah dosa Nur Amira sama ada dosa yang pernah dilakukannya di masa lalu, di masa akan datang, dosa yang dilakukan secara sembunyi dan juga secara terang-terangan

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin) on

Posting Amar itu mendapat pelbagai maklum balas netizen dengan dihujani komen positif apabila dia turut berkongsikan foto dia bersama isteri.

Semoga kekal bertudung sempurna…

Cantiknya amira..

Such a good leader..

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Amar Baharin via HCL

Be the first to comment on "“Ya Allah Ampunkanlah Dosaa Nur Amira …”- Amar Baharin Titip Doa Buat Isteri Tercinta, Amyra Rosli"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*