Tunang terkil4n, permintaan arwh Maya Matahari nak pakai cincin kahwin tak ditunaikan – “Tiga kali dia minta, tapi saya tetap tak bagi”

TUNANG kepada penyanyi Maya Matahari, Haziq Khairil melahirkan rasa terkilan apabila permintaan arwh untuk memakai cincin perkahwinan yang dibeli untuk majlis bahagia mereka tidak ditunaikan.

Menurut Muhammad Haziq Khairil, dia tidak membenarkan Maya atau Myanaliza Ruslee, 44, memakai cincin berkenaan kerana mahu menanti hari yang sesuai.

“Dia pergi dengan mudah. Mya menghembuskan nafas terakhir semasa dalam perjalanan ke h0spital dan sempat melafazkan kalimah syahadah bersama-sama saya.

“Namun saya sedikit terkil4n kerana tak dapat penuhi permintaannya yang berhasrat untuk menyarung cincin pernikahan kami.

“Lebih tiga kali dia meminta, namun saya terpksa toIak kerana belum tiba masa yang sesuai,” kata Haziq kepada mStar.

Menurut Haziq mereka merancang untuk disatukan sebagai pasangan suami isteri selepas sambutan Aidilfitri depan namun ia tidak kesampaian.

Dalam pada itu ujar Haziq antara perkara pelik dilakukan Maya ialah tiga hari sebelum meninggaI dunia, Allahyrham ada menyebut yang dia akan tinggalkan Haziq dengan kem4tian.

Terdahulu, jen4zah Maya selamat dimandikan dan di solatkan di Masjid Tun Abdul Aziz, Petaling Jaya pada pagi Khamis.

Jen4zah kemudian akan dibawa ke Kampung Setia Jaya, Machap, Johor untuk disem4dikan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : Mstar

 

 

 

Be the first to comment on "Tunang terkil4n, permintaan arwh Maya Matahari nak pakai cincin kahwin tak ditunaikan – “Tiga kali dia minta, tapi saya tetap tak bagi”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*