“Last-last kau sendiri kena bl0ck” – Zarina Anjoulie Gelakkan Artis Yang Pernah Kutvk Dia Lepas Kena ‘Pal4u’ Dengan Ogy

Baru-baru ini berlaku kem3lut antara rakan artis dan pihak produksi yang menjayakan sebuah teater yang berjudul Korupsi Dewan Semandung. Ia bermula apabila mStar Online, melaporkan bahawa penerbit Fauziah Ahmad Daud atau lebih dikenali sebagai Ogy dikatakan gagal melunaskan bayaran baki penulis skrip serta pelakon-pelakon yang terlibat.

Sejak beberapa hari lepas, ramai barisan pelakon teater dikatakan menzah1rkan rasa kec3wa dengan Ogy menerusi media sosial dan di akhbar-akhbar tempatan kerana ada yang mendakwa dirinya disekat oleh Ogy di Instagram.

Dulu masa nak s4man aku ada pula duit” – Zarina Anjoulie

Antaranya Vicha, Khir Rahman dan pelawak Azrul Zaidi. Disebabkan keh4ngatan isu ini beberapa hari lalu, ia membuatkan Zarina Anjoulie bersuara. Bukan lah niatnya untuk nak masuk campur tetapi…

Kalau korang ingat k3s kontr0versi pasal bantuan artis dulu, Zarina Anjoulie dik3cam hebat orang golongan artis ini, antaranya Ogy dan Azrul sendiri, jadi korang tengok video ni.

Ia menerusi kenyataan Ogy menjelaskan bahawa dia mengaku dirinya kini masih belum mempunyai wang untuk langsaikan hutang tersebut.

Itu yang membuatkan Zarina Anjoulie terasa untuk bersuara kerana Ogy dikatakan pernah membuat kenyataan untuk saman dirinya, ia terus menjadi pertikaian seperti mana yang Anjoulie nyatakan dalam video diatas.

Malah, pelawak Azrul yang juga salah seorang pelakon yang menjayakan teater tersebut juga menzahirkan rasa terkilan dengan Ogy dan ini juga respon Anjoulie.

Untuk Azrul, padan muka”

Menurut Zarina, Azrul antara orang yang paling lantang ketika k3s antara rakan artis dengan dirinya tengah h4ngat sekitar sebulan yang lepas.

Video ini dikongsikan semula di Twitter dan netizen cukup puas hati bila melihat cara Anjou gelakkan pelakon tersebut.

Malah ramai lagi krew dan barisan pelakon yang dikatakan telah disekat oleh Ogy, berkenaan dengan pembayaran Ogy juga ada berkata bahawa dia kini masih sedang usahakannya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

sumber: Lobak Merah/Pisang Daily

Be the first to comment on "“Last-last kau sendiri kena bl0ck” – Zarina Anjoulie Gelakkan Artis Yang Pernah Kutvk Dia Lepas Kena ‘Pal4u’ Dengan Ogy"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*