Elvina Meluahkan Rasa Terkejvt Dan Travma Setelah Muncul Seorang Lelaki Tunjuk A** Dalam IG Live Bersama Rakannya

Pelakon jelita, Elvina Mohamad meluahkan rasa terkejvt apabila sesi siaran langsung Instagram (IG Live) bersama rakan-rakannya dicem4ri insiden tidak dijangka semalam.

Lain pula jadinya

Ceritanya, salah seorang rakan ajak saya Live, saja nak lepaskan rindu sebab dah lama tak jumpa. Maklumlah sepanjang pandemik, media sosial jadi tempat kita nak lepas rindu, kekal berhubungan dengan semua orang. Mal4ngnya, lain pula yang jadi! Salah seorang rakan kami komen minta nak sertai Live, jadi Zawa pun terima. Tak sangka yang masuk adalah orang lain, individu yang tak bertanggungjawab g0dam Live kami dengan menunjukkan 4nu dia!

Pada mulanya, Elvina dipercayai tampil melakukan sesi live  bersama dua orang rakannya sebelum salah seorang rakan mereka yang lain menghantar permintaan untuk turut serta dalam perbualan tersebut. Mal4ngnya, individu yang muncul dalam IG Live mereka bukanlah orang yang dikenali tetapi seorang lelaki yang bertindak melakukan perbuatan k3ji dengan menunjukkan kem4luannya.

Tolong hentikan benda tak sen0noh itu!

View this post on Instagram

A post shared by ELVINA MOHAMAD 🦋 (@elvinamohamad)

Ujar Elvina lagi, kejadian berkenaan sempat dirakam oleh salah seorang pengikutnya di Instagram. Terkejvt dengan kejadian yang berlaku, pelakon drama Takdir Yang Tertulis itu memberi am4ran kepada pelaku agar menghentikan perbuatan jijiik tersebut. Malah, Elvina meminta semua pihak agar berhati-hati. Ini kerana, ini bukan kali pertama lelaki tersebut mengg0dam IG Live orang lain.

Kepada individu yang tak bertanggungjawab tersebut, media sosial bukan tempat untuk melepaskan n4fsu ya. Tolong hentikan buat benda tak sen0noh tu! Engkau dah kenapa. Dah gila s3ks sangat ke. Geram pula kita. Okeylah, saya nak tenangkan diri sekejap yang masih terkejvt ni. Nak pergi cuci mata dengan Dettol sebab dah tertengok 4nu yang *** tadi! Mimpi ng3ri dan tr4uma.

Saya masih tak dapat nak lupakan. Masih terkejvt dan tak tahu nak cakap apa. Masalahnya itu memang akaun kawan kami bukan akaun p4lsu, tapi yang masuk orang lain dan tunjuk benda tak sen0noh. Saya travma dan tak takvt nak buat Live lagi. Dah tak berani nak jemput orang masuk dalam Live, ya Allah sangat bahaya zaman sekarang.

Di samping itu, Elvina mengakui bahawa dirinya travma sehingga tidak berani untuk mengadakan IG Live selepas ini.

Sumber: Elvina Mohamad

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Ohbulan

Be the first to comment on "Elvina Meluahkan Rasa Terkejvt Dan Travma Setelah Muncul Seorang Lelaki Tunjuk A** Dalam IG Live Bersama Rakannya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*