PU Syed Tegur Netizen Supaya Tidak Menjadi Hakim Dan Jangan Terlalu Taksvb Dengan Isu Ustaz Ebit Lew Dan Caprice

Sejak minggu lalu h4ngat diperkatakan mengenai kemelvt antara pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew dan penyanyi rap Caprice mengenai misi bantuan ke Gaza.

Perkara itu turut mendapat perhatian Pencetus Ummah (PU) Syed Mohd Bakri yang meminta agar isu tersebut diselesaikan dengan baik.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, PU Syed turut menegvr netizen supaya tidak menjadi hakim serta taksvb kepada sesiapa sahaja di antara mereka.

View this post on Instagram

A post shared by SYED MOHD BAKRI BENYAHYA™ (@_pusyed)

“Isu Ustaz Ebit Lew, Nadir, Ustaz Salman, Caprise, Bro Firdaus Wong. Kita serah pada mereka untuk selesaikan, netizen tak boleh jadi hakim dan jangan taasvb kepada siapa sahaja,” katanya.

Kata PU Syed lagi, dia tiada niat untuk mengulas mengenai isu tersebut kerana bimbang menambah par4h lagi dengan apa yang berlaku.

“Ambe taknak ulas kerana ianya bukan menyelesaikan isu, tapi boleh menambah par4h umat ini dengan isu-isu seperti ini, dan ditambah lagi.

“Netizen akan tetap mahu menjadi hakim dek kerana em0si dan merasa pihak yang dia suka itu betul..dan yang tak mereka sukai itu salah,” katanya.

 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Be the first to comment on "PU Syed Tegur Netizen Supaya Tidak Menjadi Hakim Dan Jangan Terlalu Taksvb Dengan Isu Ustaz Ebit Lew Dan Caprice"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*