“Macam Bini Tenung Laki” Gelagat Lembu Merayau Datang Cari Tuan Tengah Lepak

Bagi individu yang memelihara haiwan, pasti sangat kenal dengan per4ngainya apabila kucing juga seekor haiwan yang lucu dan dapat ditonton telatahnya di media sosial.

Walau bagaimanapun, siapa menyangka haiwan seperti lembu juga sangat kelakar dengan per4ngai yang tidak dapat dijangka oleh tuannya.

Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikT0k atas nama Aisyaa27 ini apabila perkongsiannya mengenai seekor lembu dan pemilik mengundang gelak tawa ramai dengan lebih 90 ribu mata menontonnya.

Melalui perkongsian dapat dilihat seorang lelaki yang dikatakan pemilik didatangi seekor lembu yang memerhati dari jauh seperti telah mencarinya.

Video:

Lebih melucukan lembu itu yang dikatakan kenal dengan pemiliknya hanya memerhatikan kelakuan lelaki berkenaan sehingga diibaratkan oleh netizen sudah seperti isteri yang tenung suami disaat lepak.

Rata-rata netizen yang melihat tidak dapat menahan ketawa dan terus menghujani ruang komen dengan bermacam-macam respon lucu terhadap situasi itu yang sangat tidak dijangka daripada haiwan tersebut.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://kotakmedia.trade/

Be the first to comment on "“Macam Bini Tenung Laki” Gelagat Lembu Merayau Datang Cari Tuan Tengah Lepak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*