‘Papa’ Meg4h Holding M4in TikT0k, Netizen Sakan Sembang Juta2 Di Ruangan Komen

Sebut sahaja nama pelakon senior, Mustapha Kamal pasti terus teringat akan Megah Holding memandangkan aktor hebat berkenaan kerap membawa watak sebagai pemilik syarikat-syarikat besar.

Papa Megah Holding terjebak main TikTok

Sering dipanggil ‘papa’ oleh netizen di media sosial, nampaknya Mustapha sudahpun ‘terjebak’ sama dengan aplikasi TikTok apabila memuat naik beberapa video antaranya ketika sedang menjalankan pengambaran drama lakonannya.

Papa kata ‘no way!”

Dalam kapsyen yang ditinggalkan, Mustapha telah memuat naik dialog drama dan seakan berseloroh dengan gelaran yang diberi oleh netizen kepadanya.

“Kamu maseh belum cukup pengalaman untuk take over MEGAH HOLDINGSS… dan kamu maseh suka berfoya-foya dan tidak serius dengan business….no way!” -tulisnya.

Mula dah masing2 sembang kencang

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-ratanetizen yang mulai men1ngg4lkann komen di ruangan TikTok Mustapha Kamal dengan melontarkan dialog-dialog drama Melayu yang menceritakan tentang keluarga usahawan.Pastinya ramai yang terhibur kerana lakonan mantap yang dibawakan oleh aktor senior itu sememangnya sangat berbekas dalam kalangan penonton drama Melayu di televisyen.

“Saya tak kira, saya nak juga syarikat ni!”

Banyak anak papa dekat komen

“Duit bukan segala-galanya papa!”

“Papa saya tak dapat datang meeting ye”

Sem4k1n berusia m4k1n kacak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:om

Be the first to comment on "‘Papa’ Meg4h Holding M4in TikT0k, Netizen Sakan Sembang Juta2 Di Ruangan Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*