[Video] 9 Selebriti Paling Kaya Di Indonesia

Semua tahu yang artis merupakan individu yang berpengaruh samada artis luar negara atau dalam negeri masing2. Sumber kekayaan kebanyakan artis adalah dari perniagaan mereka atau dari syarikat yang menaungi mereka. Berikut merupakan senarai artis yang paling kaya di Indonesia.

Menduduki posisi pertama adalah Nikita Mirzani, wanita yang dilahirkan pada 17 mac 1986 ini baru saja memperlihatkan kekayaan bersihnya yang mencapai USD 88 juta atau sekitar Rp1,3 triliun pada tahun ini. Sumber kekayaannya adalah dari perniagaan dan dunia hiburan.

Agnez Monica menduduki tangga kedua dengan kekayaan sebanyak USD30 juta atau setara dengan Rp452 miliar. Sumber kekayaan agnes monica juga adalah dari bidang hiburan yang diceburinya.

Manakala tempat ke 3 dan ke 4 pula adalah Raffi Ahmad dan Inul Daratisa yang masing2 mempunyai kekayaan sebanyak 400 milliar dan 300 milliar. Semuanya adalah hasil dari dunia hiburan yang diceburi mereka.

Video:

Krisdayati dan Syahrini juga tidak kirang hebatnya iaitu masing2 mempunyai kekayaan sebanyak 288 milliar dan 280 milliar membuatkan mereka menduduki tangga ke 5 dan ke 6.

Tangga seterusnya ke 7 diduduki oleh Anggun C sasmi iaitu 226 milliar, diikuti oleh tangga ke 8, Baim Wong iaitu 200 milliar , manakala tangga ke 9 iaitu terakhir adalah Ayu Ting Ting yang juga 200 milliar.

Komen Netizen:

Itulah senarai para artis yang mendapat kekayaan pada usia yang masih muda. Mereka semua membuktikan bahawa jika kita bekerja kerasa dan iany akan membuahkan hasil satu hari nanti.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok

Be the first to comment on "[Video] 9 Selebriti Paling Kaya Di Indonesia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*