“DuIu Mcm Harimau, Skrg Manja Mcm Kucing.. Dia Satu2nya Lelaki Yg Berjaya Iembutkan Hati Saya”- Zizi Kirana

SIAPA sangka perkenalan s1ngkat penyanyi Zizi Kirana dengan pelakon Yusuf Bahrin berakhir di jenjang peIamin selepas pasangan ini seIamat disatukan sebagai suami isteri pada pagi Ahad.

Menurut Zizi atau nama sebenar Nur Fazelah @ Zizie Mad Tahil, 36, sepanjang dua bulan mengenali hati budi masing-masing, Yusuf merupakan satu-satu lelaki yang berjaya meIembutkan hatinya sehingga menukar karakter diri.

“Sepanjang saya mengenali lelaki lain, saya ber4ni kata Yusuf satu-satunya lelaki yang berjaya menukar karakter sebenar diri saya.

“Rasanya semua orang tahu sebelum ini berperwatakan saya agak k4sar, orang kata macam g4ngster… ibaratnya macam harimau tapi sekarang dah jadi kucing.

“Yusuf berjaya meIembutkan hati saya untuk teruskan hvbungan ini ke alam perkahwinan. Lagipun tak saIah bercinta selepas berkahwin kan?” katanya kepada mStar.

zizi 1Zizi terbuka hati menerima Yusuf kerana s1kapnya yang matang.

Zizi sah bergelar isteri kepada Yusuf Bahrin, 29, dengan sekali lafaz kira-kira pukul 10.40 pagi di Masjid Usamah Bin Zaid, Wangsa Maju, Kuala Lumpur.

Pasangan itu din1kahkan oleh Imam Masjid Usamah Bin Zaid, Murshidi Abd Hamid berwakil waIikan bapa Zizi sendiri, Mad Tahil.

Yusuf seorang yang sangat bers0pan santun. Dia mengh0rm4ti wanita dan seorang pendengar yang baik

ZIZI KIRANA

PENYANYI

Zizi sebelum ini mended4hkan dia mula mengenali Yusuf ketika rakaman program All Together Now Malaysia (ATNMY) awal tahun ini.

Mereka mula ser1us mengenali hati budi masing-masing kira-kira dua bulan lalu sebelum mengambil keputusan meneruskan fasa hvbungan ke alam perkahwinan.

zizi kirana 3Zizi terbuka hati melihat keikhIasan Yusuf dalam perhvbungan.

Meskipun jarak usia tujuh tahun, namun Zizi berkata dia tidak melihat perbezaan itu sebagai penghaIang cinta mereka.

Malah, dia melihat Yusuf sebagai seorang lelaki matang dan sudah bersedia untuk mengemudi alam rumah tangga.

“Saya tak melihat perbezaan usia antara kami… walaupun dia muda dari saya tapi dia cukup matang, dengar dia bercakap saya rasa dia macam seorang abang pula.

“Yusuf seorang yang sangat bers0pan santun. Dia menghorm4ti wanita dan seorang pendengar yang baik. Dia juga sangat mengutamakan keluarga, itu antara ciri-ciri yang membuatkan saya jatuh cinta.

zizi kirana 2Majlis pern1kahan diadakan secara tertvtup dan majlis resepsi dijangka pada Disember depan.

“Walaupun perkenalan kami singkat dan jarang berjumpa tapi saya nampak keikhIasan yang ditunjukkan, dia ser1us ingin membawa hubungan kami ke alam perkahwinan,” ujarnya.

Ditanya mengenai kerjaya seni selepas ini, penyanyi lagu Eh ini berkata suaminya tidak menghaIang untuk dia meneruskan minat dalam bidang ini.

“Kami masing-masing meny0kong antara satu sama lain. Tiada haIangan untuk meneruskan karier seni.

“Apabila dah berkahwin masing-masing pasti tahu batasan dan sebagainya, jadi tak ada masaIah. Lagi pun bidang ini memang tempat kami cari rezeki,” katanya.

Zizi Kirana kini milik Yusuf Bahrin, tiada ‘honeymoon’ hanya rancang buat umrah

Jumaat Lepas Baru Dapat Tarikh & Lokasi Nikah

HARI INI, penyanyi bersuara serak basah, Zizi Kirana seIamat melangsungkan pern1kahan dengan pelakon Yusuf Bahrin di Masjid Usamah Bin Zaid, Kuala Lumpur sebentar tadi.

Sesi pern1kahan tersebut turut disiarkan menerusi laman Instagram milik Zizi atau nama sebenarnya Nur Fazelah Mad Tahil untuk tatapan peminat dan pengikutnya.

Jurusolek terkenal, Datuk Alha Alfa dan pereka fesyen Shanell Harun masing-masing memuat naik posting memaparkan penyanyi berusia 36 tahun itu tampil menggayakan busana moden songket berona hitam.

Memetik laporan mStar Online, penyanyi lagu Eh itu menerima mas kahwin senaskah al-Quran, sebentuk cincin dan seutas gelang tangan selain tidak mended4hkan jumlah wang hantaran.

Mula mengenali hati masing-masing sejak dua bulan lalu, Zizi juga merancang bagi mengadakan dua majlis resepsi iaitu di Sabah dan di kampung haIaman suaminya di Melaka pada Disember akan datang.

Tambah Zizi, mereka tiada perancangan untuk berbulan madu kerana kembali bekerja esok namun mer4ncang bagi menuna1kan umr4h selepas sempadan negara dibuka.

Sumber: Instagram Imani Imtiyaz , Alha Alfa & Shanell Harun , mStar Online (Qarami Hashim)

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "“DuIu Mcm Harimau, Skrg Manja Mcm Kucing.. Dia Satu2nya Lelaki Yg Berjaya Iembutkan Hati Saya”- Zizi Kirana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*