“Sedihnya…”- Anak Lepas Rindu, Jumpa Yasin Sulaiman Di Mahk4mah

Anak kepada penyanyi dan komposer, Yasin Sulaiman, Malaika, 14, dilihat gembira ketika dapat bertemu dengan bapanya selapas sesi sebutan semula kesnya di Mahk4mah Majistret Petaling Jaya, semalam.

Kegembiraan dua beranak itu dirakam menerusi gambar yang dikongsi di akaun Instagram milik Yasin. Menerusi hantaran berkenaan, IG yang diuruskan oleh keluarganya itu memaklumkan laporan kim1a sudah selesai dan sebutan kes akan berlangsung pada 6 Julai depan.

“Hari ini sebutan kes Yasin di mahkamah. Alhamdulillah laporan kimia sudah siap dan tarikh mahk4mah yang seterusnya ialah pada 6 Julai, dua minggu dari hari ini (semalam).

“Rambut Yasin digunting oleh Barber Shop Hafis Kedah, rakan tah4nan di Sg Buloh,” tulis keterangan yang dikongsikan dalam kapsyen itu.

Kemas kini itu mendapat perhatian pengikutmedia sosial yang memberi pelbagai reaksi. “Alhamdulilah terubat rindu anak dan bapa,” komen salah seorang pengikutnya.

“Sedihnya….I know you strong,” luah salah seorang warga net. “Berharap Yasin dapat dibebaskan segera,” harap salah seorang netizen.

Muhammad Yasin did4kwa di Mahk4mah Majistret, pada 31 Mac lalu, atas tudvhan menged4r dad4h jenis g4nja anggaran berat 214 gram di kediamannya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yasin Sulaiman (@yasinsulaiman)

Kesalahan itu dilakukan di sebuah unit kondominium di Persiaran Surian Damansara Indah Resort Home, PJU 3 Kota Damansara di sini, pada jam 5.30 petang, 24 Mac lalu.

Berikutan itu, tertvduh did4kwa mengikut Seksyen 39B (1)(a) Akta Dad4h Berb4haya 1952 dan boleh dihukvm mengikut Seksyen 39B(2) akta sama yang memperuntukkan hukvman penj4ra seumur hidup atau g4ntung sampai m4ti dan sekiranya tidak dihukvm m4ti hendaklah diseb4t maksimum 15 seb4tan, jika sabit kesalahan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://gempak.com/

Be the first to comment on "“Sedihnya…”- Anak Lepas Rindu, Jumpa Yasin Sulaiman Di Mahk4mah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*