Datuk Siti Nurhaliza Belúm Terfikir Ada ‘Bodyguard’ Untuk Anak, Ini Sebabnya buat ramai tak tahu

Penyanyi dan juga usahawan terkenal Datuk Siti Nurhaliza merupakan seorang yang dikenali ramai, jadi tidak hairanlah kemana sahaja dia pergi akan menjadi perhatian ramai. 

Tidak kira menghadiri majlis rasmi atau bersantai bersama keluarga, sosok Datuk Siti akan mencvri tumpuan ramai untuk beramah mesra serta berswafoto bersama figura tersebut. 

Kini, Datuk Siti sudah memiliki dua orang cahaya mata iaitu Siti Aafiyah,4 dan Muhammad Afwa,1 juga sering menjadi tumpuan para peminat Datuk Siti. 

Meskipun menjadi tumpuan, Datuk Siti memaklumkan dia belum terfikir untuk menyediakan khidmat pengawal peri’badi untuk kedua anaknya. 

Menurutnya lagi, semua keputusan sepenuhnya ditangan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohammad Jiwa sama ada mahu mengupah ‘body’guard’ atau tidak. 

“Setakat ini, belum lagilah (menyediakan penga’wal peri’badi untuk anak – anak). Saya serahkan semuanya kepada suami. 

“Saya pun tak ada menggunakan ‘body’guard’ setiap masa, cuma dalam acara tertentu saja untuk menjaga leselamatan ketika mengadakan persembahan. Kalau biasa – biasa itu, tak ada,” ulas Datuk Siti. 

Beliau ditemu bual ketika menghadiri sidang media sempena persembahan istimewa, Queen Of The Night di Menara Berkembar Petronas, KLCC, Jalan Ampang, di sini. 

Untuk makluman, Datuk Siti dan Datuk Khalid mendirikan rumah tangga pada tahun 2006 dan dikurniakan dua cahaya mata. 

Siti Aafiyah, 4 yang kini sudah memasuki pra sekolah dan Muhammad Afwa, 1 tahun. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://beritaawani.com/

Be the first to comment on "Datuk Siti Nurhaliza Belúm Terfikir Ada ‘Bodyguard’ Untuk Anak, Ini Sebabnya buat ramai tak tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*