“Sed1h toIak tepi…”- Ramai seb4k dengar temu bual Shuib di Melodi

9 Ogos 2022 ini genaplah setahun pemerg1aan penyanyi, allahy4rh4am Siti Sarah Raissudin. Pihak Melodi bagaimanapun sempat bertemu dengan usahawan dan pelawak terkenal, Shuib Sepahtu atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad untuk bertanyakan khabarnya dan keluarga.

Justeru itu, Shuib mengakui masih r1ndu dan terlalu rindu dan anak-anaknya juga merasai hal yang sama namun dalam pada rasa rindu itu, dia bersyukur kerana dihadirkan perasaan manis kerana dalam tempoh setahun itu tidak pernah dia dan anak-anak tidak ingat dengan 4rw4h Siti Sarah.

 

Buat yang mengikuti Shuib di ruangan Instagram peribadinya juga pasti pernah melihat perkembangannya yang kini gembira dan nampak kuat namun dia meluahkan menerusi rancangan tersebut sememangnya dalam hatinya sed1h dan rindu.

Dalam pada itu, tanggungjawab yang kini bergelar ibu dan ayah kepada empat anaknya, Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra, Ariq m4t1n dan anak bongsunya, Ayash Affan menjadi penguat diri Shuib Sepahtu. Walau bagaimanapun, temu bual Shuib Sepahtu itu turut tul4r mengundang seb4k netizen.

@ecahwady 9/8 nie genap la setahun pemergian arwah siti sarah.. bila interview shuib tanya pasal Siti Sarah & Anak2 mmg auto jadi nangis!!! 😭😭😭 hanya yg ada anak jew tahu perasaan itu 😭😭.. pape pun sama doakan Siti Sarah 🤲🤲😢😢 #fypシ #fyp #sitisarah #sitisarahdalamkenangan #melodi #shuib #melodi #tv3 ♬ suara asli – Adhitya Santika325 – Adhitya0230

Dalam perkongsian di YouTube TV3Malaysia Official ternyata juga rasa seb4k dapat didengar dari suara wartawan Melodi juga mencvri tumpuan ramai. Malah akui rata-rata netizen diruangan komen, temu bual Shuib itu membuatkan mereka juga sama seb4k.

“Dia sed1h tapi dia cover, sian dia. Kuatnya”

Shui

“Kita ikut sed1h, dengar suara awak seb4k”

Shuib

“Patut dengan suara seb4k, inilah orangnya…”

IMG_20220808_092246

“Memang auto air mata keluar…”

IMG_20220808_092254

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Malaya Tv

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Sed1h toIak tepi…”- Ramai seb4k dengar temu bual Shuib di Melodi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*