Akhirnya Puteri Sarah Bvat Pend3dahan Dan Ini Kata-Kata Buat Anak-Anak

Pelakon Puteri Sarah Liyana meluahkan rasa syukur setelah mendapat banyak tawaran dan kembali aktif dalam industri lakonan tanah air. Bakal muncul menerusi teater Maduku Terpaling Kalut, Sarah turut mengakui dirinya tidak mahu melepaskan segala peluang dan tawaran yang mendatang.

Malah, dia tetap mengutamakan kebajikan anak-anaknya. Syaikul Islam dan Sumayyah, biarpun kini semakin sibuk dengan karier lakonan.

“Actually, bila sh0oting dia lagi padat jadual. Saya pun baru sahaja habis shooting tiga buah drama seperti Anak Beranak Abe Yie dan drama Suri Hati yang bakal muncul dalam slot Samarinda nanti, Insya-Allah”

“Mula-mula ingat nak rehat tapi bila dapat offer teater ni jadi saya tak nak lepaskan peluang sebab waktu latihan dia petang sampai malam je.Jadi pagi tu saya spend time dengan anak-anak”

“Hantar mereka pergi ke sekolah apa semua lepastu pergi training dan masa dengan anak tu ada banyak sebab boleh luangkan masa dengan mereka hujung minggu juga dan bagi saya benda tu balance,” katanya kepada XTRA.

Selain itu, pelakon jelita ini juga sempat berkongsi pengalaman dan cabaran sepanjang penglibatannya dalam sesi latihan pementasan teater Maduku Terpaling Kalut yang bakal diadakan di PJ Performing Arts Centre, pada 29 September sehingga 2 Oktober ini.Menurut Sarah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Biarpun cara penyampaiannya berbeza daripada lakonan drama, dia tetap menyahut cabaran tersebut untuk mencuba sesuatu yang baru demi mengasah bakat lakonannya.

“Memang rasa susah sebab teater ni semua benda besar dari segi lontaran dan pergerakan. Jadi saya rasa seronok, sebab bila saya buat comeback tak berhenti rezeki. Alhamdulillah bila dapat terlibat dalam teater Maduku Terpaling Kalut ni saya rasa makin lama makin boleh asah bakat saya”

“Rezeki yang datang pun dalam pelbagai bentuk, bukan setakat di kaca TV sahaja, saya pun dapat berlakon dalam filem yang baru sahaja habis penggambaran dan teater. Jadi saya rasa macam-macam yang saya dapat cuba sekarang ni,” katanya.

Selain itu Sarah turut memaklumkan setakat ini dia tidak pernah berasa pen4t sepanjang membuat kemunculan semula dalam industri seni lakonan dan mementingkan keseimbangan masa. Namun, dia juga tidak terfikir untuk bersikap tam4k dalam mengaut segala tawaran yang datang kepadanya.

“Itu adalah rezeki yang Allah bagi kat saya, selagi saya rasa boleh handle dan tak pen4t saya buat.“Alhamdulillah, setakat ni saya boleh balance kan masa saya even boleh spend time juga dengan anak-anak. Jadi saya rasa okay dan tak ada istilah t4mak”

“Saya sentiasa terbuka untuk apa-apa pun tawaran yang datang sebab buat masa sekarang saya dah buat banyak, jadi tiada masaIah dan bagi saya benda tu tidak memen4tkan,” jelasnya.

 

Sumber :xtra/achikdia.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber : http://www.mediakita.dnq.news/

Be the first to comment on "Akhirnya Puteri Sarah Bvat Pend3dahan Dan Ini Kata-Kata Buat Anak-Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*