”Setahun Nnti Bday Bilal Blh Kot Tengok Muka ..” Neelofa Tunjuk Vide0 Gelagat Bilal Tengah Tidvr Sorang

Neelofa merupakan seorang selebriti dan usahawan yang sering menjadi tumpuan buat peminat malah apa-apa sahaja dilakukannya tentu meraih perhatian ramai lalu tular di media sosial. Selain Neelofa, sejak akhir-akhir ini juga, cahaya mata sulung Neelofa dan Haris Ismail yang diberi nama Muhammad Bilal tidak terkecuali daripada mendapat perhatian ramai.Apatah lagi, Neelofa dilihat semakin terbuka untuk berkongsikan perkembangan Muhammad Bilal dengan memuat naik foto dan video di akaun peribadinya. Meskipun belum sepenuhnya dikongsikan wajah puteranya itu namun Neelofa sedikit demi sedikit berkongsikan perkembangannya kepada peminat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Sebelum ini juga, Neelofa ada berkongsikan dirinya melatih cahaya mata pertamanya itu untuk tidur sendiri seawal lima bulan yang mana dia telah menyertai kelas demi menuntut ilmu tentang hal itu.Walau bagaimanapun, terbaharu Neelofa yang dilihat dalam satu muat naik ini menunjukkan gelagat anak lelakinya itu sedang nyenyak tidur di bilik sendiri selepas mendapat permintaan ramai dan turut berceritakan rutin dia bersamanya.“Semua orang cari awak Bilal. Awak dah seronok tidur tuan kecik.” Muat naik dikongsikan oleh akaun bernama seorangnur tersebut turut menarik tumpuan ramai untuk meninggalkan pelbagai komen terhadap kecomelan Muhammad Bilal yang kini genap berusia 8 bulan.

“Jangan lupa tau…”

“Waa ada cctv”

“Pandai Bilal…”

“Comelnya Bilal…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!M

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber :HCL

Be the first to comment on "”Setahun Nnti Bday Bilal Blh Kot Tengok Muka ..” Neelofa Tunjuk Vide0 Gelagat Bilal Tengah Tidvr Sorang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*