Foto ‘Selfie’ Siti & Lee Min-ho ‘Pancing’ Perhatian Semua, Ramai Seloroh Makan Hati!

Satu hantaran yang dikongsikan penyanyi tersohor, Datuk seri Siti Nurhaliza di media sosialnya malam tadi mencvri perhatian ramai.

Menerusi posting berkenaan, penyanyi lagu Anta Permana itu memuat naik foto yang dirakam secara selfie bersama bintang Korea popular, Lee Min-ho berserta kapsyen ringkas.

“Hi semua!! Ada ni tengah selfie dengan @actorleeminho. Tq @cuckoo_official #samasamacuckoo #anniversarycuckoo,” tulis Siti.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Meninjau ke ruangan komen, para peminat masing-masing meninggalkan komen pelbagai yang mana rata-ratanya turut sama teruja melihat dua figura terkenal itu ‘berselfie’ bersama-sama.

Malah rakan selebriti juga tidak ketinggalan memberikan reaksi tersendiri terhadap perkongsian yang sudah pun menerima hampir 100,000 tanda suka itu.

“Jealoussssnyaaaa,” tulis ringkas Janna Nick.

Saya hanya mampu menangis di bucu katil,” selor0h pelakon Nazim Othman.

Foto istimewa duta jenama pencipta kediaman sihat, CUCKOO International, Lee Min-ho dan Datuk Seri Siti Nurhaliza itu dirakam ketika mereka sama-sama memeriahkan konsert ulang tahun kelapan jenama berkenaan yang berlangsung di Axiata Arena, Bukit Jalil pada Sabtu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Konsert ulang tahun CUCKOO ke-8 itu turut mementaskan artis terkemuka tanah air lain seperti Aina Abdul, Hael Husaini, DOLLA, Datuk Jamal Abdillah, Misha Omar, Floor 88, Naqiu, Amelina, Khai Bahar, Kmy Kmo dan Luca Sickta.

Pada awal tahun ini, CUCKOO International melantik artis Korea Selatan terkemuka, Lee Min-ho sebagai duta jenama terbaharu di samping mengekalkan Siti Nurhaliza sebagai dutanya bagi mewakili CUCKOO untuk #SAMASAMA memberi inspirasi kepada orang ramai menjalani kehidupan lebih sihat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://www.mediahiburan.my/

Be the first to comment on "Foto ‘Selfie’ Siti & Lee Min-ho ‘Pancing’ Perhatian Semua, Ramai Seloroh Makan Hati!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*