‘Sabar Je Tomok..’ Nyanyian Nuha Bahrin Tarik Perhatian Ramai Sampai Tomok Turut Terkena Tempias

P0t0ngan vide0 ketika penyanyi Nuha.Bahrin menyertai pertandingan V0kal Mania dimuat naik oleh n3tizen di TkT0k. Perkara itu sekaligus membuka ruang beberapa pengguna platf0rm m3dia s0sial itu untuk kembali bercakap tentang vokal Nuha semasa di pentas per tandingan berkenaan.

Dalam vide0 tersebut, Nuha berduet bersama T0m0k mempersembah.kan lagu Di Matamu nyanyian asal Sufian Suhaimi.

Tegvran Manja

Berdasarkan tinjauan, beberapa n3tizen kelihatan seperti memberi ‘tegvran manja’ ten.tang cara nyanyian Nuha, malah ada yang merasakan Tomok seolah olah keliru selepas cuba mengejar ‘t0ne’ nyanyian penyanyi muda itu.

 

VIDE0

“Kalau macam ni, nyanyi je lah lagu Den.yut Jantung sampai bila-bila.

“Kalau dengar betul-betul, T0m0k nak kejar balik t0ne Nuha tu Tomok jadi macam keliru dah.

“Dia ni kan lama aku pendam.Dia cuba jadi Christina.Agvilera tapi tu lah, panjang cerita.nya,” antara yang dilontarkan n3tizen.

 

Bagai mana pun, Murai.MY percaya setiap orang mempunyai cara nyanyian ter.sendiri. Kematangan dalam teknik nyanyian juga boleh dipertingkat.kan seiring pengalaman dan usia dalam industri hiburan.

Nuha kini ternyata svkses dengan pelancaran lagu Casablanca ber.sama Naufal Azrin yang diterima baik bukan sahaja di Malaysia, malah negara negara luar.

SUMBER:MURAi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: https://rentasmalaysia.com/

Be the first to comment on "‘Sabar Je Tomok..’ Nyanyian Nuha Bahrin Tarik Perhatian Ramai Sampai Tomok Turut Terkena Tempias"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*