[VIDEO] “Meremang bulu roma dan rasa begitu hampir dengan Nabi” – Neelofa

Usahawan terkenal, Noor Neelofa sekali lagi mencuri perhatian warganet di media sosial. Kali ini, Neelofa dilihat seb4k ketika berpeluang melihat helaian rambut milik Nabi Muhammad SAW di Persada Johor International Convention Centre.

Menerusi perkongsian di Instagram (IG), pelakon berumur 33 tahun itu melawat Pameran Sejarah Nabi & Sahabat bersama Persetubuhan Kasih Neelofa, baru-baru ini.

Pemilik nama Noor Neelofa Mohd Noor mengabadikan kenangan berharga ketika melihat beberapa barangan peribadi milik Rasulullah di Instagram Stories.

Ada helaian rambut, cebisan jubah dan capal Nabi. Meremang bulu roma dan rasa ibarat begitu hampir dengan Nabi tercinta.

Selain itu, bekas hos program MeleTOP ini juga dilihat menitiskan air mata beberapa kali sepanjang berada di pameran tersebut.

Dalam video lain di TikTok, pemilik akaun @moi_mademoiselle turut berasa hiba melihat riak wajah isteri kepada pendakwah bebas, Haris Ismail.

Video:

@moi_mademoiselle Bila tengok neelofa menangis kita pun ikut sebak 😢 #neelofa #nunha #rasulullah ♬ Ya Rasulullah – Raihan

Di ruangan komen, rata-rata wargamaya tersentuh hati selepas melihat rakaman video itu. Rata-ratanya merasai perasaan yang sama seperti ibu kepada Muhammad Bilal.

Komen Netizen:

Sumber: TikTok @moi_mademoiselle

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment on "[VIDEO] “Meremang bulu roma dan rasa begitu hampir dengan Nabi” – Neelofa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*