Jika Anda Rasa Seperti Dis1h1r, Minumlah Air Kelapa Berselang Dengan Bacaan Ini

Terkena sihir, dengar sajapun kita sudah merasa gerun. Perbuatan yang tidak mengira zaman ini sebenarnya lebih membawa kepada keburukan daripada kebaikan. Ianya juga menjuruskan pengamalnya kepada syirik.

Amat berat seseorang jika terkena sihir. Hinggakan membawa kepada penderit4an bertahun-tahun bahkan ada yang menderit4 sehingga ke akhir hayat.

Mereka yang terkena s4ntau atau sihir akan mendapat kesan sakit kronik seperti kerosakkan buah pinggang, jantung, hati, ketumbuhan atau kanser. R4cun-r4cun akibat dari perbuatan itu akan keluar melalui munt4h atau najis. Jadi bagaimanakah kita tidak mahu masalah itu memberi kesan kepada tubuh badan kita.

Sekiranya anda merasakan seperti diri disihir, minumlah air kelapa dan lakukan cara ini untuk membuangnya.

Perkara ini dikongsikan oleh Ustaz Norazri Medzlan iaitu Pengasas Pusat Rawatan As-Syifa An-Nur. Ada lagi kaedah lain yang telah dikongsikan oleh beliau. Mari kita ambil tahu kaedah ini.

CARA MEMBUANG

S4ntau adalah sejenis sihir yang memberi kesan kesakit4n yang teruk kepada tubuh badan. Antaranya adalah batuk berterusan, munt4h d4rah, ketumbuh4n dan berbagai-bagai.

Jadi bagaimana cara untuk mem4tikan r4cun s4ntau atau sihir tersebut dengan air kelapa?

CARA YANG MUDAH

Minum air kelapa muda pada jam antara 12 tengahari hingga 1 petang. Jangan dicampurkan dengan air batu atau gula. Senang cakap, air yang original tanpa campur apa-apa. Sebaiknya minum terus dari buah kelapa tu juga tanpa perlu menggunakan cawan atau straw.

PERLU BACAAN?

Sebelum meminum air kelapa, baca surah Al-Fatihah sekali dan surah Taha Ayat 69 sebanyak 3 kali. Kemudian berdoa. Doa tidak ditetapkan bacaan.

CONTOH

“Ya Allah, jadikan air kelapa ni sebagai penawar bagi segala peny4kit dan r4cun serta segala gangguan jin dan syait4n”.

CARA MINUM

Minumlah secara perlahan-lahan diselangi dengan selawat ke atas Nabi sehingga habis.

Insya Allah dengan izinnya jika ditubuh kita mempunyai r4cun daripada s4ntau atau sihir, akan keluarlah munt4h lendir seperti air liur tetapi bentuknya berbuih-buih. Itulah bisa akibat s4ntau yang ada dalam tubuh mangsa.

JANGKAMASA RAWATAN

Amalkan meminum air kelapa muda itu 2 kali dalam seminggu. Mudah-mudahan racun s4ntau dan sihir tidak dapat memberikan kesan pada tubuh kita, Insya Allah.

Ingat! Ini hanyalah salah satu cara kita berikhtiar bagi merawat segala penyakit kita dalam tubuh badan kita. Pastikan jaga i’tikad kita, kebergantungan kita hanya kepada Allah swt. Sesungguhnya Allah sahaja yang menyembuhkan.

 

“Wa alqi maa fii yamiinika talqof maa shona’uu, innamaa shona’uu kaidu saahir, wa laa yuflihus-saahiru haisu ataa”

“Dan campakkanlah apa yang ada di tangan kananmu, nescaya ia menelan segala (benda-benda sihir) yang mereka lakukan, kerana sesungguhnya apa yang mereka lakukan itu hanyalah tipu daya ahli sihir; sedang ahli sihir itu tidak akan beroleh kejayaan, di mana sahaja ia berada.”(QS. Ta-Ha 20: Ayat 69).

Semoga perkongsian ini memberi manfaat atau membantu mereka yang memerlukan. Sila LIKE dan SHARE jika anda ingin sama-sama membantu.