Buat Kaum Lelaki Sharnaaz Ahmad Titipkan Pesan, Inilah Kata Kata Padu Sharnaaz

Kemelut rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila makin mervncing apabila kedua-dua mereka tidak mencapai sepakat untuk berc3rai. Mereka kemudiannya diarahkan menjalani proses timbang tara melalui Jawatankuasa Pendamaian (JKP).

Terbaru, Sharnaaz meluahkan perasaan di Twitter seakan memberi bayangan mengenai perg0lakan yang dihadapinya ketika ini.

Status Twitternya semalam, Sharnaaz menyatakan dia enggan membuka 4ib sesiapa walaupun dia dim4lukan dengan fitn4h terhadap dirinya. Sempena hari Jumaat semalam, dia memohon pihak ditujukan tersebut dibukakan hati yang diselaputi d3ndam dan keb3ncian dalam diri.

Tambah meng3jutkan, bapa kepada Jebat Jayden Ahmad ini menggelar pihak dimaksudkan sebagai sy4itan bertop3ngkan dasar agama.

Dalam pada itu, Sharnaaz sempat menitipkan pesan untuk kaum lelaki supaya tidak dihilangkan rasa g3run pasangan kerana perkara itu boleh membawa bin4sa di kemudian hari. Sharnaaz juga menambah biar peranan lelaki sebagai ketua keluarga sentiasa dig3runi dari hilang rasa h0rmat.

Untuk rekod, Sharnaaz dan Nabila diijabkabulkan pada 31 Mac 2017. Kisah rumah tangga mereka kembali menjadi perhatian pada 29 Ogos lalu apabila sebuah portal menyiarkan artikel kononnya Noor Nabila memfailkan perc3raian terhadap Sharnaaz selepas berkongsi foto dipercayai Kompleks Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kesayangan ba.. Tak akan ada jebat sehebat jebat ba dalam hidup ba.. My boy.

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

Kredit: OhBulan

Foto: IG sharnaaz ahmad

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

Be the first to comment on "Buat Kaum Lelaki Sharnaaz Ahmad Titipkan Pesan, Inilah Kata Kata Padu Sharnaaz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*