InnaIiIIah Bapa Pelakon Terkenal Remy Ishak MninggaI Dnia Pagi Tadi, ‘AIfatihah Untuk Ayah Saya’

” Ayah saya Ishak Bin Idris menghmbuskan nfas yang terakhir pada awal pagi tadi. Al-fatihah untuk ayah saya,” tulisnya.

Demikian status yang dimuatnaik Remy atau nama sebenarnya Mohammad Zalimei Ishak, 37 yang berkongsi berita sedih tersebut menerusi laman Instagramnya pada pagi Sabtu.

Bapa kepada pelakon terkenal Remy Ishak iaitu Ishak Idris mninggaI dnia pada awal pagi, Sabtu.

Pelakon Lelaki Kiriman Tuhan itu turut memuat naik foto bersama AIIahyarham di sebuah hspital.

Bagaimanapun, pelakon filem Pulang itu tidak memberi sebarang maklumat mengenai peny4kit yang dialami dan punca AIIahyarham bapanya mninggaI dnia.

Remy tidak memberi maklumat lanjut mengenai punca bapanya mninggaI dnia.

Sementara itu, rata-rata netizen dan rakan selebriti memberi ucapan takziah dan mendoakan agar arwh bapa Remy ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Menerusi laporan pada 27 Jun tahun lalu, Remy mendedahkan hubungan dia dan bapanya semakin rapat semenjak membintangi filem Pulang pada tiga tahun lalu.

Menurut Remy, skrip dan jalan cerita filem itu yang mengisahkan seseorang kehilangan bapa telah membantu memulihkan hubungan dia dan bapanya.

Perkongsian Remy tersebut lantas mendapat ucapan takziah dari peminat-peminat beliau yang mendoakan kesejahteraan r0h AIIahyarham serta meminta pelakon popular itu bertabah menerima kententuan Ilahi.

” Salam takziah untuk saudara & seisi keluarga. semoga r0h beliau ditempatkan di kalangan orang beriman

Sementara itu tidak terkecuali Remy turut mendapat ucapan takziah dari rakan artis antaranya Azhan Rani.

” Innalillahiwainnailahirojiun. semoga diberi kekuatan menerima kerentuan AIIah dan semoga arwh ditempatkan bersama orang yang beriman, aminn”

” Innalillahiwainnailaihirojiun.. salam takziah buat seisi keluarga.. moga r0h ayahanda dtempatkn dikalangan hamba AIIah yg beriman.. moga tabah dgn dugaan ini ya.. ALFATIHAH”, tulis Erra Fazira

” AIIahuakbar,Al fatehah …. Semoga arwh ditempatkan dikalangan org2 yg beriman soleh dan diletakkan di syurga paling tinggi Aaminn”, ucap Shuib Sepahtu

” Salam Takziah. Semoga r0h dicucuri rahmat. Al-Fatihah. Stay Strong Rayyan”, ucap Ayda Jebat

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Mstar dan IG Remy Ishak

 

Be the first to comment on "InnaIiIIah Bapa Pelakon Terkenal Remy Ishak MninggaI Dnia Pagi Tadi, ‘AIfatihah Untuk Ayah Saya’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*