Selain berpelajaran tinggi, Kenali Siapa Sebenarnya Zarina Anjoulie Yg Ramai Tak Tahu

Siapakah Zarina Anjoulie? Zarina Anjoulie atau nama sebenar Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul merupakan bekas pelakon dan model. Zarina Anjoulie mula dikenali setelah membintangi dalam Drama Anak Pontianak kesinambungan daripada Filem Pontianak Harum Sundal Malam. Zarina memegang watak utama sebagai Mia yang mewarisi kuasa luar biasa dari moyangnya.

Setelah beberapa tahun dalam industri hiburan, Zarina Anjoulie menghilangkan diri daripada media dan peminat setelah terpalit dengan kontrov3rsi dan imej s3ksi. Dia telah berpindah ke Brunei ketika itu. Terkini, Zarina lebih aktif sebagai ahli perniagaan dengan menggunakan platform laman sosi4l untuk mempromisikan produknya.

Mungkin lebih dikenali dengan perkara-perkara negatif kerana beliau seorang yang agak sosi4l dan lantang bersuara di media sos1al. Namun ramai juga terima caranya kerana lebih jujur walaupun kas4r atau pun sampai ada yang terguris dengan apa yang dia cakap.

Baru-baru ini, nama selebriti Zarina Anjoulie kembali meniti di mulut masyarakat apabila dia memuat naik video ‘menyekolahk4n’ artis tempatan lain berikutan bantvan khas C0vi1d-19. Memang puas hati lah tengok dia sound artis yang lain tu kan.

Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul merupakan seorang bek4s pelakon dan model wanita Malaysia.

Selepas beberapa tahun kemunculan dalam dunia hiburan, aktres yang dikenali sebagai Zarina Anjoulie ini menghilangk4n diri daripada media dan peminat sejurus berpindah ke Brunei.

Kini beliau lebih aktif berinteraksi dengan para pengikut di media sosi4l yang mana kirimannya banyak berkaitan dengan pemasaran perniagaan yang dijalankan.

Biodata

1. Nama sebenarnya, Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul.

2. Menggunakan nama komersial, Zarina Anjoulie.

3. Lahir pada 9 September 1987. Kini berumur 33 tahun.

4. Berdar4h k4cukan Melayu, Iran dan Scotland.

5. Merupakan anak kelima dari lapan orang adik-beradik.

6. Berkelulusan Diploma Broadcasting & A Levels Law and Business.

7. Antara lakonannya termasuk menerusi siri Anak Ponti4nak, drama muzikal Kampus dan filem Ular.

Fakta Menarik

Berasal dari Kuala Lumpur, sebelum mengambil keputusan berhijrah ke Brunei selepas melalui beberapa episod kontr0versi.

Pernah terbabit dalam dunia hiburan sebagai pelakon dan model, namun kini lebih aktif sebagai ahli perniagaan yang menggunakan laman sosial Instagram sebagai platform untuk mempromosikan produknya

Biodata Martin Ezra Mikael (Anak Zarina Anjoulie)

Pemilik nama penuh Martin Ezra Mikael.

Lahir pada 19 Ogos 2016 di Brunei.

Berusia 4 tahun (2020).

Sampai Gordon Ramsay Pun Nebes Dgn Dia. Warganet D3dah Siapa Ibu Zarina Anjoulie

ibu Zarina Anjoulie yang juga bukan calang-calang orang. Menurut perkongsian di Twitter, rupanya ibu Zarina Anjoulie, Norzaini Abdul Hamid merupakan wanita yang handal memasak.

Paling cool, Gordon Ramsay pernah belajar memasak rendang daripada Aunty Aini. Bukan biasa-biasa ni weh.

I just found out that her mom is Aunty Aini the legendary woman who taught Gordon Ramsay to make beef rendang!!!!!!!!!!!!

Selain itu, Aunty Aini juga memiliki restoran sendiri di Nilai, Negeri Sembilan yang diberi nama Aunty Aini’s Garden Café. Mesti orang Nogori tahu tempat ni kan?

Lagi gempak, restoran miliknya juga pernah dikunjungi oleh cef terkenal, Anthony Bourdain dan Martin Yan.

Difahamkan, Aunty Aini juga pernah menjadi pengacara rancangan masakan, RASA Instafamous di Astro. Dalam rancangan tersebut, dia telah memasak bersama 13 personaliti yang terkenal di Instagram. Admin pernah tengok tapi tak tau pulak dia ialah ibu Zarina.

Korang tengok lah sendiri video Aunty Aini ajar Gordon Ramsay ni.

Patut Anju sejenis lantang, tengok mak dia Gordon pun takut .. eheheh..

“Aku T3was, Maafkan Aku” – Zarina Anjoulie

Sebelum ini Pelakon kontrov3rsi Zarina Anjoulie Lavocah mengakui dirinya t3was dan memohon maaf.

Menerusi entri terbaru di laman Instagram wanita yang mesra disapa dengan nama Anju itu, dia memuat naik sekeping foto dirinya yang sudah tidak lagi bertudung.

“Aku tew4s, maafkan aku. Aku terima kecam4n dengan minda yang terbuka,” tulisnya ringkas menerusi entri terbaharu di Instagram.

Biarpun kata-kata yang ditulis oleh Anju itu tidak diperincikan sebabnya, rata-rata peminat pelakon itu mengaitkan ia dengan tindakan Anju yang membuka tudung dan kembali ‘free hair’.

Meneliti ruangan komen pada entri terbabit, kebanyakan pengguna meluahkan rasa kecewa terhadap tindakan berani mati pelakon Anak Pontian4k itu.

“Kenapa Anju? Penampilan ini masih okey bagi saya tetapi apabila saya melihat video dalam dres seperti itu, saya tiba-tiba teringatkan anak lelaki kamu,” tulis salah seorang pengguna.

Kelmarin Anju mengejutkan ramai apabila memuat naik video dan foto dirinya tidak lagi berhijab dengan rambut berwarna perang.

Malah, Anju tampil berani memuat naik video bersama beberapa kenalan wanitanya dengan hanya memakai busana yang sangat s3ks1i hingga menampakkan sebahagian besar payVdaranya.

Pada malam yang sama juga, Anju turut memuat naik video mengecam semula golongan n3tizen yang mempertikaikan tindakannya membuka hijab.

Video dan foto-foto panasnya tular di media sosial Twitter dan Instagram sejak semalam hingga mencetuskan kemar4han segelintir pihak tentang tindakannya seolah-olah mempermainkan agama.

Sejak penularan video terbabit juga Anju kembali rancak membuka ruang promosi kepada peniaga atas talian yang ingin memasarkan produknya di platform media sosialnya.

Terbaharu, Anju turut menghadiahkan sejumlah token kepada pengusaha Grab dan ibu tunggal.

Kredit video: Zarina Anjoulie lebih matang perihal cinta

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:M.B

Be the first to comment on "Selain berpelajaran tinggi, Kenali Siapa Sebenarnya Zarina Anjoulie Yg Ramai Tak Tahu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*