‘Mesej Yang Menj!j1kkan’- Isu Tudvh4n Norish Karman, Adik Ipar Arw4h Benjy Pula Tampil Bersuara!

Berikutan isu tudvhan pelakon Norish Karman, adik ipar kepada Allahyarham Benjy, tampil bersuara melalui Instagram.

Kekal Berada Di Sisi Ines

Adik ipar kepada Allahyarham Benjy, Johan Aziz menyatakan bahawa beliau sudah berada di sisi isterinya, Ines dan keluarga lebih dari satu dekad.

“@inessukamakan baru sahaja menerima mesej menj1j1kkan dari manusia yang menj1j1kkan ini. Saya berada di sisi Ines, dan sekeliling keluarga mereka selama lebih dari satu dekad.”-Johan Aziz

“Saya melihat mereka tiada yang lain selain belas kasihan dan pemberian mereka pada Benjy. Saya telah melihat syurga dan ner4ka yang mereka pindahkan padanya ketika seluruh dunia mengab4ikannya.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Johan Aziz (@johan_aziz)

Orang Luar Datang Beri Ceramah Mengenai Tugas

Johan Aziz turut mempersoalkan pelakon wanita berkenaan sebagai orang luar yang datang memberi ceramah kepada keluarga yang sed1h mengenai tugas.

“Sekarang orang luar datang nak beri ceramah kepada keluarga yang sed1h mengenai tugas. Terutamanya seseorang, saya tidak pernah melihat atau mendengar selama bertahun-tahun ketika Ben masih ada.”

Imej Alim Tapi K3ji & Toks1k

Adik ipar kepada Allahyarham turut mendakwa instagram pelakon wanita berkenaan dipenuhi dengan imej yang alim, tetapi disebaliknya adalah keji dan toksik.

“Yang paling menyakitkan adalah instanya semua mengenai imej alim, tetapi belakang tirai adalah k3ji dan toks1ik. Influencer palsu membuatkan saya mahu munt4h.”

“Siapakah @norishkarman? Sama ada troll, atau selebriti ciplak yang akan mendakwa di telah disekat dan tidak pernah menghantar mesej itu.”-Johan Aziz

Menerusi tangkap layar yang dimuatnaik, pelakon wanita, Norish Karman kelihatan mempertikaikan tindakan Inessa dan keluarganya seolah-olah mengab4ikan kebajikan arw4h Benjy sepanjang berasa di dalam penj4ra. Malah Norish Karman turut mend4kwa pakaian arw4h tidak ditukar selama dua tahun dan mengharapkan bantuan orang lain untuk menyelesaikan bil rawatan di sana.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai my

Be the first to comment on "‘Mesej Yang Menj!j1kkan’- Isu Tudvh4n Norish Karman, Adik Ipar Arw4h Benjy Pula Tampil Bersuara!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*