Lana Nodin ‘cari peny4kit’ tduh Dr Noor Hisham berlakon buat muka sed1h… dikec4m netizen sampai suruh balik negara suami

TINDAKAN lantang Lana Nodin meminta Pengarah k3sihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah meletak jawatan akhirnya memakan diri selepas dia akhirnya dikec4m netizen yang tidak bersetuju dengan pendapat pelakon itu.

Rata-rata netizen kur4ng senang dan menganggap pelakon berkenaan terlalu bi4d4b dan menjejaskan imej petugas barisan hadapan yang sedang bertungkus lumus menyelamatkan pes4kit cov1d-19.

Malah ada yang beranggapan Lana bukan individu yang layak berkata demikian berikutan tidak berada di tempat anggota k3sihatan itu.

“Saya hormat orang tak ambil vaksin sebab semua orang ada pendapat. Tapi sis try hard sangat nak cari salah kerajaan dan frontliner. Bercakap macam kalahkan doktor buat research bertahun-tahun. Nanti kalau s4kit jangan cari doktor sebab you kata mereka semua berlakon.

“Pi balik negara suami awak… menyemak je duduk sini. Frontliner punya berg4dai nyawa, kau bercakap pakai kepala lutut. Hang turun la jadi doktor.

“Terkejutnya tengok bahasa sis Lana. Dulu kita support you sangat… k3sian sebab anak you s4kit. k3sian frontliner, sis jgn buat macam kita semua tahu,” antara komen netizen.

Terdahulu, Lana atau nama sebenarnya Mazlina Hasan Nordin, 41 memuat naik rantaian pendapat di Instastory yang antara lain menyifatkan tindakan Noor Hisham hanyalah lakonan semata-mata bagi memperdaya rakyat Malaysia.

Dia juga tidak berpuas hati dan menganggap penjawat awam itu berselindung di sebalik wajah yang pura-pura sed1h dan pen4t.

“Hebat lakonan. Kalah drama Melayu dekat slot Samarinda. Hebat Kementerian k3sihatan Malaysia (KKM). Tahniah DG. Kau ni sepatutnya step down dah.

“Tak habis-habis buat muka k3sian dan men4ngis penat. Entah-entah semua itu berlakon sahaja,” tulisnya di Instastory.

Tambah Lana lagi, dia berasa simpati dengan nasib rakyat Malaysia yang menganggap Noor Hisham sebagai individu yang prihatin terhadap rakyat, namun mendakwa apa yang berlaku adalah sebaliknya.

“sed1h rakyat Malaysia kononnya kata kamu sangatlah prihatin kepada rakyat. Sedangkan?,” katanya.

Sementara itu, pada posting yang lain, pelakon Aku Yang Bergelar Isteri ini dilabel sebagai anti vaksin dan cuba untuk mengh4sut orang ramai dengan mempersoalkan keberk3sanan pel4li yang diberikan kepada rakyat Malaysia.

“Anyway… hanya kerana vaksin ni aku masih was-was dah kena cop sebagai anti vaksin.

“Pelik sungguh pemikiran orang sekarang nak beritahu fakta apa yang terjadi dengan rakyat yang dah ambil vaksin kata aku mengh4sut,” katanya.

Bagaimanapun, usaha pihak mStar untuk menghubungi Lana bagi mendapatkan komen lanjut mengenai perkara ini masih belum menerima sebarang respons.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Mstar

Be the first to comment on "Lana Nodin ‘cari peny4kit’ tduh Dr Noor Hisham berlakon buat muka sed1h… dikec4m netizen sampai suruh balik negara suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*