Haiza Yang Paling Sedih Apabila AG Tinggalkan Kool Fm. Ini Puncanya

Umum mengetahui, penyampai radio Muhammad Azmir Selamat atau lebih dikenali sebagai AG men1ngg4lkan stesen radio Kool FM dan kembali menjalankan tugas sebagai penyampai radio di stesen Hot FM, pada Khamis.

Sebagai rakan penyampai, Rohaizah Hanafi atau lebih dikenali sebagai Haiza meluahkan rasa sed1h apabila terpaksa berpisah dengan AG setelah 5 tahun berkerjasama.

Dalam pada itu, Haiza ada mengimbau momen sepanjang berkerjasama dengan AG sebelum ini menerusi satu rakaman video yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

“AG Sign Off From Kool FM Bila semua dah terungkai, saya orang yang paling sed1h. Saya tau @heymuazkoolfm pun sama cuma dia tak tunjuk.

“Kita perempuan boleh la menangis, lelaki tak mungkin tunjuk.

“Perjalanan kami bertiga untuk AHM terhenti di sini. Moga sahabat saya @ag_azmeer terus terbang tinggi dan dapat membawa @hotfm976 lebih jauh. Kat sana dia akan dengar suara saya jugak sebab ada kembar suara saya @therealfafau.

“Terima kasih yang menyokong Ag&Haiza sampailah AHM (Ag.Haiza.Muaz) @koolfmmy #AHMKoolfm #completeeachother #aghaizamuaz,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by حيزا (@haizahanafi)

Sekadar informasi, Haiza turut digandingkan dengan rakan penyampai Muaz selain AG untuk segmen Suara Semasa yang sebelum ini dikenali sebagai segmen Pagi Hari Di Kool (PHD).

Foto: Instagram Haiza

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : MH

Be the first to comment on "Haiza Yang Paling Sedih Apabila AG Tinggalkan Kool Fm. Ini Puncanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*