‘Sump4h Kami Tak Ada Apa-Apa’ – Suami Kant0i Cvr4ng Bawa Pramugari Lion Air Ke Rumah Sewa Dicekvp Isterinya Yang Sedang H4miI

ViraI di media soslal di negara jiran baru-baru ini menunjukkan seorang isteri mencekvp suaminya yang bekerja sebagai pramugara cvrang dengan rakan sekerjanya di rumah sewa mereka.

Video tersebut dimuat naik oleh si isteri yang sedang h4miI, Sinta Rizki Dewi Arfiani, pada 21 Julai 2021. Suami dan pasangan cvrangnya merupakan kakitangan syar!kat penerbangan Lion Air.

Si suami, Anoure Aslama, terkedv ketika ditangkp basah menyembunyikan Prillia Berliani, di rumahnya. Mereka tidak mampu berbuat apa-apa semasa dis3rbu oleh Sinta dan jirannya yang datang ke rumah.

Difahamkan kej4dian itu bermula selepas Sinta berasa curlga dengan tindakan suaminya tidak membuka pintu rumah selepas diket0k selama 20 minit..

Setelah pintu dibuka, Sinta menemui orang ketiga itu di dalam bilik belakang yang biasanya digunakan untuk bersolat. Anoure menegaskan dia tidak cvrang walaupun bvkti sudah ada di depan mata, iaitu Prillia yang berada di dalam bilik tersebut memakai pakaian tidur.

Keadaan menjadi sem4k1n pnas apabila jiran-jiran yang lain datang melihat kej4dian itu termasuk ketua rukun tetangga. Anoure dan Prillia kemudian keluar dari rumah dengan menvnduk maIv.

Sinta meminta ketua rukun tetangga membantvnya membuat lap0ran agar kedua-duanya dapat dilap0rkan ke pihak Lion Air.

Ak!bat dari perbvatan tidak berm0ral itu, Anoure dan Prillia telah dipec4t oleh Lion Air. Padahal, k0ntrak kerja Anoure aktif sehingga 2022. Manakala, Prillia pula sepatutnya bertugas sehingga 2025.

Sinta juga membtalkan niatnya untuk membawa k3s itu kepada pihak berkuasa memandangkan suaminya dan orang ketiga terbabit telah menerima balasannya.

“Alhamdulillah dah dapat b4lasan setimpal. Tak jadi buat lap0ran p0lis, tak0t hidup dia sem4k1n svsah. Yang penting mereka dah dapat bal4san,” katanya.

Anoure dan Prillia rupa-rupanya telah lama menjalinkan hubungan dan pernah diberi surat am4ran. Rakan sekerja mereka juga menyedari perhubungan Anoure dan Prillia yang tidak seperti rakan biasa.

“Mereka pernah diberi surat am4ran sebelum ini, tetapi tidak serlk. Malah suami saya berani bawa perempuan itu ke rumah. Semoga pemec4tan ini membuatkan mereka serlk. Tapi kalau belum serik dan mereka nak berkahwin juga, silakanlah,” kata Sinta.

Sinta sendiri mengku dia mahu berc3rai dengan Anoure kerana lelaki itu sudah tidak lagi memberi perhatian kepadanya. Walau bagaimanapun, belum ada penjelasan rasmi dari Lion Air berhubung dua kakitangannya itu.

Sumber:Lambe Turah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment on "‘Sump4h Kami Tak Ada Apa-Apa’ – Suami Kant0i Cvr4ng Bawa Pramugari Lion Air Ke Rumah Sewa Dicekvp Isterinya Yang Sedang H4miI"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*