“Sudah2 Gvna Masa Sil4m 0rang Untuk Beri Ugvtan” Shuk Sahar

Nama pelawak, Shuk Sahar kembali menjadi sebutan selepas seorang wanita dikenali sebagai Farah Saleh telah memuat naik video menampakkan seorang lelaki tidak berbaju mirip pelawak tersebut di media sosialnya.

“Sudah2 guna masa sil4m orang untuk beri ugvtan”

Selain video, pelbagai pendedahan telah dibuat wanita tersebut sehingga isteri kepada Shuk Sahar mengeluarkan beberapa luahan di media sosialnya serta mahu hal ini diselesaikan di balai polis.

Sedar namanya ‘dipetik’ lagi, isteri Shuk telah memuat naik IG story di Instagram Shuk sambil bertanya kepada suaminya apa yang berlaku.

“Semua pun tahu video tu video lama”

Dalam perkongsian tersebut, isteri Shuk,  Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera telah mengajukan soalan kepada suaminya berkaitan video tersebut.

Jadi selebriti berkenaan memaklumkan yang video itu merupakan video lama dan memberi am4ran supaya berhenti menjadikan masa sil4m orang lain sebagai satu bentuk ugvtan.

“Marketing yang, tengah2 tade job, takde duit”

Di akhir IG story Shuk Sahar, isterinya seolah-olah mem4rahi suaminya yang kerap kali dibelenggu kontr0versi. Jadi Shuk menjawab bahawa terpaksa menerima marketing tersebut kerana tiada pekerjaan dan tiada duit.

Mereka juga dilihat seakan tidak ada masalah dengan ugvtan-ugvtan yang berlegar-legar di media sosial melibatkan mereka berdua.

Wanita yang dimaksudkan juga seakan terus-terusan menyerang pasangan tersebut dan masih lagi memuat naik pelbagai pendedahan di media sosial miliknya.

Sumber: Instagram Shuk Sahar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment on "“Sudah2 Gvna Masa Sil4m 0rang Untuk Beri Ugvtan” Shuk Sahar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*