Bek4s Suami Wanita Yang Tul4r Ingin Membunvh Diiri Selepas Dicer4ikan Tampil Memberi Penjelasan Apa Sebenarnya Yang Berlaku

Bekas suami kepada wanita yang tul4r kerana mahu membunvh diiri selepas dicer4ikan suami ketika dalam tempoh berpantang tampil memberi penjelasan dan membela dirinya.
 
Lelaki berkenaan menafikan yang dia mencer4ikan dan meninggalkan isterinya bersama tiga anaknya yang berumur empat, dua tahun dan bayi berusia 17 hari kerana tidak berpuas hati buku klinik k0yak.
 
Lelaki berusia 30 tahun itu memberitahu tindakannya mencer4ikan isteri kerana tidak tah4n dengan sikap bekas isteri yang mudah n4ik tangan setiap kali mereka berseliisih faham.
 
Menurut beliau, masyarakat hanya mendengar cerita daripada sebelah pihak sahaja dan ia seolah-olah memberi gambaran yang dirinya suami tidak bert4nggungjawab.
 
“Sebenarnya perg4duhan saya dengan bekas isteri berlaku selepas isteri m4rah apabila buku temu janji klinik anak kami k0yak. Tapi waktu itu dia mengvgut mahu menceder4kan saya.
 
“Bagi saya itu agak mel4mpau. Selama ini saya bers4bar dengan sikapnya yang akan memvkul dan menced3rakan saya apabila kami berg4duh. Kali ini, saya tak t4han lagi, sebab itulah saya buat keputusan cer4ikan dia,” katanya kepada Sinar Harian pada Rabu.
 
Ujarnya, dia terk3san apabila video berkenaan tindakan bekas isterinya yang mahu membvnuh diri tul4r di media sosial, sehubungan itu dia memberi kenyataan kepada media kerana mahu membersihkan namanya.
 
Katanya, hanya dia dan bekas isteri sahaja yang tahu apa sebenarnya yang berlaku.
 
“Awal perkahwinan kami bahagia. Tapi semuanya sementara apabila lama-kelamaan kami sering berg4duh.
 
“Kami pernah bercer4i pada tahun 2019 tapi rujuk semula atas permintaan isteri. Sepanjang menjadi suaminya, saya tak pernah ab4ikan tanggungjawab,” katanya yang turut membuat laporan polis.
 
Bagaimanapun beliau tetap sayangkan anak-anaknya dan berharap masyarakat berhenti daripada terus menghvkumnya.
 
Baru-baru ini tul4r video di aplikasi TikTok berkenaan seorang wanita yang cuba membvnuh diri selepas dicer4ikan suami ketika masih dalam pantang.
 
Sumber: Sinar Harian
 
Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "Bek4s Suami Wanita Yang Tul4r Ingin Membunvh Diiri Selepas Dicer4ikan Tampil Memberi Penjelasan Apa Sebenarnya Yang Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*