Kec0h Di Twitter Apabila Nama Seorang Pelawak Popular Dikaitkan Selepas Tul4r Video Sedang Berurusan Jual Beli ‘Barang’.

Individu yang didakwa pelawak terkenal ini sekali lagi menjadi perhatian warganet apabila namanya dikaitkan dalam satu video tular yang mendak.wa dirinya sedang berurusan jual beli ‘ba.rang’.

Menerusi video yang dira.kam, individu yang dikatakan dari kumpulan popular itu tiba-tiba meng4.muk apabila mengetahui urusan yang dilakukan dengan seorang penunggang motosikal sedang dira.kam.

Individu itu dilihat bergegas keluar dari kereta jenis perodua Myvi yang dibawa dan meluru ke arah si pera.kam dan seolah-olah berlaku perte.lingk4han.

“Woi! Hang rakam apa?” kata individu itu dalam log.hat Utara.

VIDEO:

Video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter pada jam 8.59 malam, hari ini, sudah ditonton lebih 15,000 dan diulang kicau lebih 312 kali.

“Rajin pelawak zaman sekarang ni, macam-macam kerja me.reka buat.

“Hari tu seorang jadi tau.ke ayam. Kali ni tak pasti lagi tau.ke sayur atau air batu,” ciap pemilik akaun Twitter yang memuat naik video berkenaan.

Kebanyakan komen yang ditinggalkan menda.kwa individu terbabit mirip pelawak itu berdasarkan loghat dan suara. Namun ada juga yang meny.angkal tu.duhan itu.

Bagaimanapun ada juga yang berpendapat, video tersebut adalah gimik semata-mata.

“Tak real siak. Nampak sangat berlakon!”, komen seorang pengguna Twitter.

“Gimik je ni, nanti keluar la movie baru **** ,” tulis seorang lagi.

“Staged. Amende pass barang jauh-jauh macam tu. Nampak nau memang nak bagi nampak satu alam,” kata yang lain pula.

Ada juga yang mendakwa video tersebut sengaja ditularkan untuk tujuan pemasaran sebelum individu didakwa mirip pelawak itu mengeluarkan produk baharunya.

Sehingga kini, individu yang didak.wa mirip pelawak itu belum dikenal pasti atau dapat dibuktikan oleh sesiapa

Ciapan yang menunjukkan lelaki didakwa pelawak terkenal diper.cayai sedang berurusan jual beli ‘ba.rang’. FOTO Tular

Sumber: HM online via limauasamboi.pw

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "Kec0h Di Twitter Apabila Nama Seorang Pelawak Popular Dikaitkan Selepas Tul4r Video Sedang Berurusan Jual Beli ‘Barang’."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*