Sharnaaz Mendedahkan Dia Kini Lebih Berhemah Berbanding Sharnaaz Dulu Yang Sangat Tervk

Sebut sahaja nama Sharnaaz Ahmad, sememangnya pelakon itu terkenal dengan sikapnya yang lantang bersuara dan memberi kritiikan ped4s dalam sesuatu isu p4nas.

Meskipun ramai yang tidak suka dengan sikap mulut l4ntang, namun ada yang mempersoalkan Sharnaaz juga mudah sent4p jika ada pihak yang lakukan perkara sama terhadapnya.

Kata Sharnaaz dia sudah terbiasa dengan bersikap terus terang dan tidak pandai berselindug. Namun jika dibandingkan dengan sekarang, dia kini lebih berhemah.

“Nak kata saya bersikap lant4ng, tidak juga. Jika nak dibandingkan dengan Sharnaaz yang dahulu, memang lagi tervk. Saya cakap tidak berlapik langsung, cuma saya lebih berhemah sekarang.

“Bagi saya, apabila menggunakan pendekatan seperti ini, mesej lebih mudah disampaikan. Saya harap mereka boleh terima sikap lant4ng ini. Bukanlah niat untuk sengaja menggvriskan hati sesiapa, cuma mahu memberikan kesedaran.

“Jika mengenali individu berkenaan, saya akan hantar mesej secara peribadi. Saya bukan sengaja mahu bersikap lant4ng bersuara, tetapi saya memang tidak pandai cakap ‘cover line’. Bagaimanapun, saya anggap netizen lagi k4sar berbanding saya,” katanya kepada BH Online.

Ditanya ada ketika tegvran diberikan agak ped4s sehingga boleh menyebabkan ada pihak s4kit hati, Sharnaaz berkata dia hanya menjadi diri sendiri.

“Saya hanya menjadi diri sendiri dan tidak suka hip0krit. Jika pengikut nak tengok benda yang baik-baik, banyak akaun lain yang boleh diikuti. Secara peribadi, saya bukan seperti itu. Jika tidak boleh terima dan terlalu sensiitif, lebih baik jangan ada media sosial,” katanya.

Bagaimanapun, Sharnaaz tidak menafikan ada perkara membuatkan dirinya cepat k0yak jika ada netizen yang bersikap keterl4luan lebih-lebih lagi jika mengaitkan ahli keluarga.

“Sesetengah netizen sangat melampau. Daripada buang masa melayan komen meny4kitkan hati dan mereka suka mahu mengh3ret ahli keluarga termasuk anak, itu memang saya tidak boleh terima.

“Apabila berdepan dengan situasi ini, lebih baik saya ambil tindakan memadam komen dan sek4t. Itu lebih baik daripada saya terus rasa s4kit hati melihatnya.

“Bagi saya, mereka yang ambil pendekatan padam dan sek4t adalah seorang yang hebat. Apa yang saya belajar, selalunya mereka ini hanya berani dalam telefon sahaja, tetapi t4kut mahu berdepan,” katanya.

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment on "Sharnaaz Mendedahkan Dia Kini Lebih Berhemah Berbanding Sharnaaz Dulu Yang Sangat Tervk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*