[VIDEO] Lelaki Ini Alami Situasi Seram Apabila Tidak Sengaja Terakam Sosok Putih Sedang Menumpang Kenderaan

Entiti atau m4khluk halus ini boleh menjelmakan diri mereka di mana sahaja dengan kuasa dan izin-Nya. Namun, penjelmaan ini membolehkan menimbulkan rasa ser4m dan t4kut apatah lagi jika terdapat bukti yang jelas.

Bayangkan, kita ternampak satu entiti ketika memandu pada malam hari di tengah jalan raya. Sudah tentu perasaan merem4ng dan ser4m akan muncul secara tiba-tiba ketika itu.

Sama seperti kisah seorang lelaki yang telah merakam satu sos0k tubuh seakan ‘poc0ng’ yang berada di atas kereta depannya ketika dia sedang memandu.

Video tul4r itu telah dimuat naik dalam akaun Tiktok oleh @annparii dan meraih 800 ribu tontonan oleh warganet. Menurut pengirim, video itu diambil pada jam 8 malam ketika dia memandu di atas ‘highway’.

“Nasib baik la baru pukul 8, kalau pukul 12 tengah malam ni. Tak tau la. Berdiri elok atas kereta tu…”

Penampakan sos0k putih itu kelihatan jelas seperti sedang ‘menumpang’ kenderaan di dalam video.

Tidak dapat dipastikan berkenaan kesahihan video tersebut. Namun, ianya telah menjadi tul4r di media sosial kerana penampakan itu sangat jelas dan nyata.

Menjengah di ruangan komen, rupanya ramai warganet yang menghadapi situasi sama seperti pengirim video. Mereka juga turut berkongsi pengalaman mereka dalam menemukan entiti secara tiba-tiba di atas jalan raya.

“Ya Allah macam kami kena je…”

“Saya pun pernah kena macam ni bang, time naik motor…”

“Pernah jadi dekat diri sendiri benda tumpang waktu nak balik kampung…”

“Alih-alih kereta berat sedangkan pedal minyak dah tekan habis…”

Tonton video di sini:

Sumber: Tiktok @annparii

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "[VIDEO] Lelaki Ini Alami Situasi Seram Apabila Tidak Sengaja Terakam Sosok Putih Sedang Menumpang Kenderaan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*