Pemandu Lamborghini Cakap Itu Kereta Sewa, Tapi Lain Pula Kata Pemilik Sebenar

Pemandu Lamborghini sebenarnya bawa kereta sewa?

Tetapi, hari ini tersebar pula video menunjukkan seorang lelaki yang dipercayai pemandu Lamborghini mengaku yang kereta mewah itu bukan miliknya.

Itulah sedarlah awak, memang awak orang kaya tetapi tengok apa yang berlaku. – Kata lelaki yang merakam.

Salah seorang pemuda itu kemudian menjawab secara spontan yang kereta itu bukan miliknya, sebaliknya dia telah menyewa Lamborghini terbabit.

Tak ini bukan kereta saya, ini kereta sewa, – Balas pemuda terbabit.

Tidak berakhir di sini, tersebar pula perbualan whatsapp yang dipercayai pemilik Lamborghini menyatakan dua orang pemuda itu adalah pekerja bengkel. Mereka dikatakan sedang melakukan pandu uji tetapi telah membawa laju sehingga 200km/j. Mereka turut memberi alasan ‘brek tidak makan’ sebelum merempuh beberapa kenderaan lain.

Dalam satu lagi perbualan Whatsapp, pemilik Lamborghini meluahkan rasa kecew4nya apabila pemuda terbabit cuba lepas tangan dengan menyatakan ia kereta sewa.

Sumber : ohmedia

Lamborghini hil4ng kawalan rempvh empat kenderaan

Sebuah kereta mewah Lamborghini dipandu seorang lelaki hil4ng kawalan sebelum merempuh sebuah lagi kenderaan dalam kem4langan di Jalan Tun Razak, menghala ke Bulatan Pahang di sini pagi ini.

Kejadian kira-kira pukul 8.40 pagi itu turut menyebabkan sebuah kereta jenis Proton Perdana berwarna kelabu yang dipandu oleh seorang wanita berusia 53 tahun terbalik dan mel4nggar beberapa buah kenderaan lain yang berada di hadapannya.

Bagaimanapun, k3semua pemandu kenderaan yang terlibat hanya mengalami keceder4an ringan dan mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Lumpur.

Ketua Jabatan s1as4tan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Sarifudin Mohd. Salleh berkata, s1as4tan awal mendapati kenderaan jenis Lamborghini yang dipandu lelaki berusia lingkungan 42 tahun dari arah Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) menghala ke Bulatan Pahang.

Kata beliau, sebaiki sahaja tiba  di lokasi, terdapat deretan kenderaan yang berhenti akibat k3sesakan lalulintas namun pemandu  gag4l mengawal kenderaan dan mel4nggar kenderaan jenis Proton Perdana dipandu wanita terbabit sehingga kenderaannya terbalik.

“Kenderaan itu kemudian mel4nggar beberapa buah kenderaan lain yang berada di hadapannya.

“Setakat ini, pemilik tiga jenis kenderaan iaitu kereta Mazda berwarna merah, Nissan Serena berwarna hitam dan kenderaan jenis pacuan 4 roda jenama Ford Ranger 2.0 berwarna biru telah hadir membuat lap0ran.

“s1as4tan lanjut diteruskan jika terdapat lain-lain kenderaan yang terlibat,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Mengulas lanjut, kata Sarifudin, ujian air kenclng dan alk0h0l pemandu Lamborgini didapati negatlf.

Sumber : utusan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber  :  https://f-uh.com/

Be the first to comment on "Pemandu Lamborghini Cakap Itu Kereta Sewa, Tapi Lain Pula Kata Pemilik Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*