[VIDEO] “Hayder seorang penyabar” – Kena mar4h dengan papa pun still buat relax je

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish, kecomelan hyder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan hyder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu2 video comel hyder. Sejak kecil lagi eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video aktiviti mereka bersama hyder.

Terkini, satu video telah dimuatnaik oleh Eyra di aplikasi Instagrams miliknya yang memperlihatkan hyder sedang dimarahi oleh ayahnya kerana suka memukul orang lain dan juga Eyra sendiri yang juga dipukulnya apabila sedang marah atau sedang mer4juk.

Video yang berdurasi kurang seminit itu cukup membuat sesiapa sahaja tertawan dengan kecomelan hyder yang pandai mententeramkan ayahnya yang tengah marah sambil memegang pipi ayahnya dengan muka yang comel dan sempat lagi pegang dagu ayahnya itu macam la ada janggut kan. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji kecomelan hyder yang semakin hari semakin comel dan ada juga yang mendoakan semoga hyder menjadi anak yang soleh.

Komen Netizen:

 

Sumber :  Instagram eyra.hazali

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : sinar viral

Be the first to comment on "[VIDEO] “Hayder seorang penyabar” – Kena mar4h dengan papa pun still buat relax je"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*