“Matin nak tumbvk, ada orang ej3k kakak Talita” – Kalau arw4h ibu ada mesti dia sedih kan

Sudah semestinya kehilangan seseorang yang paling bermakna dalam hidup ini mesti membuatkan sesiapa sahaja sedih dan murung. Walaupun sudah berbulan tetapi bagaikan semalam ianya berlaku.

Kehilangan Siti Sarah Raisuddin merupakan satu tamparan hebat bagi Shuib dan keluarga, tambah lagi anak-anak mereka yang masih kecil dan masih tidak boleh menerima kehilangan ibu mereka dengan secara mengejut.

 

Terkini, sebuah video telah tular apabila ianya memaparkan Talita, anak perempuan Shuib yang sedih dan menangis kerana diejek di sekolah. Menurut Talita, kawan di sekolahnya itu mengej3knya dengan ayat “padam muka ibu dia dah men1nggal” itu membuatkan Talita menangis kesedihan.

Mendengar akan kesedihan itu, apabila diminta untuk menjaga kakaknya di sekolah, Mateen ingin “menvmbuk” murid yang sudah mengej3k dan menyebabkan kakaknya itu menangis. Sayang jugak mateen dekat kakak dia kan, sampai hendak ditumbvknya budak nak4l itu. Walaupun sedih tapi bila diajak makan pizza, tidak menolak pulak ye. 

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang sedih dan terharu melihat Talita yang menangis kerana diej3k di sekolah dan ramai juga yang meninggalkan komen mereka sayangkan Talita.

Komen Netizen:

 

 

Sumber : Instagram suciuwais

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : sinarviral

Be the first to comment on "“Matin nak tumbvk, ada orang ej3k kakak Talita” – Kalau arw4h ibu ada mesti dia sedih kan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*