Ramai Ris4u Tengok Elisya Sandha Mel0mpat Ketika Majlis Baby Shower

Dijangka melahirkan cahaya mata sulung pada 16 Jun ini, pelakon Elisya Sandha dan suaminya, Uzair Haqimy bakal menimang cahaya mata perempuan. Jantina anak pasangan itu dided4hkan dalam majlis baby shower yang diadakan semalam.

Video gender reveal itu turut dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok yang memuat naik suasana ketika majlis itu berlangsung.

Sebaik sahaja mendapat tahu bakal menimang cahaya mata perempuan, Elisya dilihat mel0mpat kegembiraan. Namun, reaksi Elisya itu menimbulkan rasa bimbang netizen apatah lagi pelakon itu sedang sarat hamil.

Diruangan komen, rata-rata netizen memberi nasihat kepada pelakon itu tidak terlalu lasak kerana bimbang akan kandungannya itu. Bagaimanapun, ada netizen mengatakan mungkin pelakon itu terlalu gembira.

Video:

@krkiffy Semoga dipermudahkan semuanya buat @elisyasandhaaa #lotsoflove #doayangbaikbaik #kitajagakita #staysafe #fyp #foryourpage ♬ original sound – KR Kiffy

Turut menjadi perhatian reaksi ibu mentua Elisya iaitu Sheila Rusly yang turut mel0mpat gembira bakal menimang cucu sulung perempuan tidak lama lagi.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Be the first to comment on "Ramai Ris4u Tengok Elisya Sandha Mel0mpat Ketika Majlis Baby Shower"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*