“Tak sekarang ni asal muka nak dekat sama” – Jep Sepahtu akhirnya berjumpa adik beradik yg lama terpisah

Rasanya ramai masih ingat dengan seorang individu yang juga merupakan pengguna aplikasi TikTok apabila dirinya dikatakan seiras dengan pelawak dan penyampai radio terkenal, Jep Sepahtu.

Malah selain seiras, perangai mereka juga dikatakan sama mencetuskan lelaki yang dikatakan kembar Jep Sepahtu ini viral mendapat perhatian ramai.

Namun begitu, nampaknya kembar Jep Sepahtu itu mencvri tumpuan ramai lagi sekali di aplikasi TikTok berikutan video yang dikongsikannya ini apabila warganet turut tinggalkan ribuan tanda suka.

Dalam pada itu, rakaman video dikongsikan ini pula membuatkan ratusan komen warganet meninggalkannya apabila rata-ratanya terkedu melihatkan persamaan mereka sehingga dikatakan sudah seperti benar-benar adik beradik.

Video:

@ayiematpiah

saya hadir utk semua 👍

♬ bunyi asal – Bro.A

Ini kerana lelaki berkenaan dilihat menemui Jep Sepahtu malah lebih mendapat perhatian ramai juga kedua-duanya mengambil gambar bersama.

Perkongsian oleh akaun atas nama, @ayiematpiah tersebut dengan kapsyen, “Saya hadir untuk semua,” itu mendapat perhatian ramai dengan ditinggalkan ratusan komen yang menganggap mereka juga seperti adik-beradik yang terpisah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "“Tak sekarang ni asal muka nak dekat sama” – Jep Sepahtu akhirnya berjumpa adik beradik yg lama terpisah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*