Ini Jawapan Pereka Fesyen Rizman Dan Ruzaini!.. Did4kwa Berm4sam muka Degan Fazura…

Pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini menjawab desas-desus kononnya hubungan baik mereka dengan pelakon Fazura kini berm4salah dan tidak lagi seperti dahulu.

Men4fikan sebarang persengketaan berlaku, kata Rizman komitmen kerja membuat mereka sudah jarang meluangkan masa bersama.

“Dahulu kami belum berkahwin dan tidak ada Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), jadi memang selalu luangkan masa bersama. Sekarang ini semua sudah berkeluarga dan komitmen kami sangat sibuk dengan kerja.

“Sekarang ini umun sedia maklum persahabatan antara pelakon, Fazura dan pereka fesyen Rizman dan Ruzaini 

sangat rapat dan akrab seperti adik beradik.

“Namun timbul beberapa dakwa4n tetang mereka yang mengatakan hubungan antara mereka mula renggang sejak kebelakangan ini.

 

” Namun sekarang ini saya sudah mendirikan rumah tangga dan mempunyai anak. komitmen bertambah dan masing masing mula sibuk.

“Saya selalu berdoa dari jauh dan menumpang gembira atas pencapaian.” kata Rizman.

“betul lah orang kata bila kita dah kawin masing masing mulai sibuk, waktu kami bujang dulu dan sekarang berumah tangga sangat sangat berbeza dan lain.

“Dulu pernah kecoh seketika apabila Nertizen mend4kwa hubungan Fazura dan Rizman serta Ruzaini itu disebabkan aktres

berkenaan tidak  muncul di beberapa majlis pereka fesyen itu seperti KL Fashion Week dan majlis yang dianjurkan oleh Rizman dan Rizaini.

“Rizman dan Ruzaini ditemui di majlis ulang tahun pertama RR mono scarves  di pop up store RR hijab berdekatan Pavillion kuala lumpur sabtu lalu..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment on "Ini Jawapan Pereka Fesyen Rizman Dan Ruzaini!.. Did4kwa Berm4sam muka Degan Fazura…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*