18 Tahun Layari Bahtera Perkahwinan, Akhirnya Amyza Aznan Buka Mvlut Kis4h Rumaht4ngga Mereka Sebenar…

Pada Disember lalu, rumah tangga pelakon Amyza Aznan menimbulkan spekulasi selepas memuat naik hantaran di Instagram (IG) seolah memberi pet4nda sedang bergoy4ng.

Menurut Amyza, hubungan dia dan suami, Khairil Idzhar Md Nazir kini berada dalam keadaan baik.

Jujurnya, tiada apa-apa kemelvt berlaku dalam rumah tangga. Nak kata rumah tangga goyang, tidaklah goy4h tervk, hanya m4nja-m4nja sahaja.

Alhamdulillah, kini, semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja. Sebenarnya, jika ada mas4lah, kita perlu perbaiki, tetapi kalau tak boleh, t3puk dada tanya selera.

Mengakui pernah g0y4h, pelakon berumur 46 tahun memberitahu orang ketiga pernah wujud dalam rumah t4ngga yang dibina selama 18 tahun itu.

Bagaimanapun, dia sudah memaafkan selepas suami tercinta berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Bohonglah jika saya cakap tak pernah berhadapan dengan orang ketiga. Namun, bila suami datang balik dan berjanji tidak mengulangi perkara sama, jadi, kenalah beri peluang.

Biasalah, orang lelaki memang nak4l, walaupun suami saya. Sudah namanya lelaki mesti ada sikap nakal, jadi biarkan. Kalau terl4mpau kawal, mereka rim4s pula. Bila rim4s, lagi mereka nak buat.

Saya kena buang perasaan was-was dan letak kepercayaan kepada suami. Alhamdulillah, sekarang ganggvan sudah tiada. Kalau ada pun, ada saya kisah?

Amyza ditemui pada sidang media supertele, Penanggal Mak Kiah dan filem Flaka di Lanai Asmara, Putrajaya, pada Khamis.

Turut sama hadir merasmikan majlis pelancaran itu adalah Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Zahidi Zainul Abidin.

Bukan isteri sempurna

Dalam pada itu, pelakon drama Roxy engg4n menyal4hkan mana-mana pihak di atas perkara yang berlaku sebaliknya memilih untuk muh4sabah diri.

Kini, saya hanya berserah. Saya berfikir setiap apa yang berlaku dan setiap perbuatan suami, semuanya dari kekurangan saya sebagai isteri tidak sempurna.

Saya reda dan akan terima sahaja. Kalau terus menyalahkannya, saya akan sentiasa marah dan tidak menerima permohonan maaf.

Jadi, saya muhas4bah diri. Apa yang terjadi mungkin salah saya kerana tidak menjaga suami dengan baik. Dari situ, saya memperbaiki diri.

Sekadar info, Amyza dan Khairil Idzhar berkahwin pada 2004 dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Andre Mikhail, Andrian Adam dan Ayden Andika.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di fb

Sumber:OH BULAN

Be the first to comment on "18 Tahun Layari Bahtera Perkahwinan, Akhirnya Amyza Aznan Buka Mvlut Kis4h Rumaht4ngga Mereka Sebenar…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*