Muat Naik Foto Kembali Tidak Bertudung, Elyana Tutup Ruangan Komen Di IG

Di Instagram, nama penyanyi, Elyana menjadi bu4lan h4ngat selepas dia memuat naik sekeping foto tidak lagi memakai tudung. Tindakan Elyana memuat naik foto tersebut telah menc3tuskan pelbagai spekulasi, malah ada yang berdeb4t dan mempersoalkan punca pelantun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ itu bertindak sedemikian rupa.

Jadi diriku?

Menerusi foto yang dikongsikan, Elyana dilihat memakai baju yang mempunyai tulisan ‘jadi diriku’. Meskipun, tidak memberitahu kenapa dirinya bertindak memuat naik foto berkenaan, rata-rata netizen mendakwa Elyana mahu kembali seperti dahulu. Menerusi pemerhatian OhBulan! Elyana dilihat menutup ruangan komennya.

Beberapa hari lalu, Elyana menempel4k segelintir netizen yang menvduhnya menjaja kisah peny4kit k4nser demi untuk meraih simpati ramai. Berang dan kec3wa dengan tudvhan tersebut, Elyana turut menyuarakan hasrat untuk bersemuka dengan individu terbabit.

Elyana juga pernah mengakui bahawa dia penat hidup dalam keadaan berpura-pura kuat seperti yang sering dipaparkan kepada umum selama ini. Katanya, dia bukan seorang insan yang sesuai dijadikan contoh oleh masyarakat terutama dalam berdepan uji4n menghadapi peny4kit k4nser seperti sebelum ini.

Sumber: Elyana

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Malaya Tv

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment on "Muat Naik Foto Kembali Tidak Bertudung, Elyana Tutup Ruangan Komen Di IG"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*