DDNK Mohon Henti Kec4m Isteri, Minta Doakan Kebahagiaan

Sejak majlis persandingan individu yang cukup popular dengan slogan ‘Tak kaya tak pe janji kaya’ ini tular, pelbagai cerita mula timbul. Kisah yang muncul ini pula membuatkan ‘tentera bawang’ Malaysia mula menjalankan tugas mereka menjadikan cerita lelaki ini menjadi semakin panas.

Untuk info, perkahwinan antara Datuk Dr Nazri Khan (DDNK) dengan isterinya, Datin Tuan Nor Ernie Rossmerie adalah pernikahan kedua lelaki yang digelar Pakar Saham ini. Selain dari itu, ucapan tahniah dari bekas isteri DDNK yang dimuat naik menerusi akaun Facebook juga telah menimbulkan pelbagai spekulasi.

Bagaimanapun, terbaharu DDNK muncul dalam satu video yang dikongsikan menerusi akaun Instagram Caprice telah menjadi bualan ramai. Dalam perkongsian tersebut DDNK mohon henti kecam isterinya itu.

Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan Pakar Saham, Datuk Dr Nazri Khan tersebut:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)

Menurut DDNK, dia memohon orang ramai untuk memberi sedikit ruang kepada isterinya, Tuan Ernie supaya tidak dikecam. Isterinya itu berusia 25 tahun dan seorang pelajar.

“Mudah-mudahan dia boleh survive dengan apa yang berlaku. Kita mintak mudah-mudahan semua orang ramai doakan supaya perkahwinan kami bahagia dan tenang,” ujar DDNK.

Perkongsian video DDNK mohon henti kecam isterinya ini telah pun mencuri perhatian warganet. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian video tersebut:

“Tak handsome tak pe, janji kaya!”

Screenshot at Sep 15 07-31-34

“Nak tanyalah lelaki kalau dah kaya selalunya lupa ingatan eh. Tanya jurr”

Screenshot at Sep 15 07-31-06

“Takde la kecoh sangat. Cuma meluat sikit la..P mai p mai nak kata netizen gak. Cuba buat video minta maaf kat ex wife kamu wahai dato…”

Screenshot at Sep 15 07-30-43

“Sendiri cari pasal jadi hadap lah netizen Malaysia”

Screenshot at Sep 15 07-30-01

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "DDNK Mohon Henti Kec4m Isteri, Minta Doakan Kebahagiaan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*