“Hinoo ko nok ko suasano,” – [VIDEO] Kehadiran Tok Ayah Skoda Skoda di konti radio buat ramai terhibur

Sebelum di media sosial, seorang penjual barangan bundle yang cukup dikenali itu menawarkan harga sebiji topi keluaran lama semahal kereta Ferrari ‘second hand’.

Topi lama yang tertera perkataan Pepsi Cola dengan gaya klasik itu dikatakan dikeluarkan sebelum Per4ng Dunia ke-2 dengan harga yang langsung tidak masuk akal.

Harga yang ditawarkan oleh penjual itu adalah sebanyak RM800,000.

Beliau yang dikenali sebagai Tok Ayah Skoda Skoda mula dikenali ramai, dimana dia cukup popular di platform Tiktok dengan tagline ‘Hinoo ko’ dan ‘nok ko suasano’.

Kini, nama Tok Ayah Skoda Skoda nampaknya sudah melangkah satu tapak ke hadapan, apabila baru-baru ini membuat kemunculan sebagai tetamu jemputan di stesen radio Gegar.my.

Memeriahkan konti radio bersama Issey Fazlisham, gelagat Tok Ayoh Skoda Skoda atau nama sebenarnya Yusri Pauzi rata-rata membuatkan ramai terhibur.

Bahkan ramai yang ‘screen recording’ gelagat Tok Ayah Skoda Skoda, ketika beliau membuat siaran langsung di platform Tiktok.

Video:

Perkongsian tersebut menerima pelbagai komen dan mencvri perhatian netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Tok Ayah Skoda Skoda, dimana sehingga kini video tersebut telah menerima 1.5k tanda suka dan 514 ‘share’.

Tagline Tok Ayah Skoda Skoda mula menjadi ikutan ramai, termasuk selebriti terkemuka seperti Elizabeth Tan, Zizan Razak dan ramai lagi.

Komen netizen:

Sumber: Facebook Tok Ayah Skoda Skoda

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :  https://gx24news.com/

Be the first to comment on "“Hinoo ko nok ko suasano,” – [VIDEO] Kehadiran Tok Ayah Skoda Skoda di konti radio buat ramai terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*