“Sekali Kena Sound Dgn Anak Sendiri..” – Gelagat Membeb3l Jebat Jayden Buat Ramai Terhibur. Kena Lah Dgn Nama Kau ‘Jebat’ – Netizen

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Mamusharnaaz. Beliau yang berkongsi mengenai satu video Jebat Jayden yang membeb3l semasa keluar bersama ayahnya, Sharnaaz Ahmad.

Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ialah seorang pelakon dan penerbit lelaki Malaysia. Beliau mula menceburkan diri dalam dunia lakonan pada tahun 2009 menerusi watak pembantu dalam drama bersiri.

Menurut perkongsian video tersebut, gelagat Jebat Jayden yang membebel terhadap perempuan berjaya menarik perhatian ramai apabila kecomelannya mencuit hati ramai.

Hasil perkongsian hidup bersama Noor Nabila, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Jebat Jayden Ahmad atau dikenali sebagai Jebat yang dilahirkan pada 30 Ogos 2018 iaitu pada hari lahir Sharnaaz yang ke-33.

“Anak antoo saja berani sound anak antoo lain”, – Tulisnya di caption video tersebut.

Video yang berjaya mencecah sehingga 2.1M tontonan itu turut dihujani dengan ribuan pelbagai komen di ruangan komen video tersebut.

Video:

@mamusharnaaz Anak antoo saja berani sound anak antoo lain.. #fyp #fypシ #trending ♬ original sound – MamuSharnaaz

Rata-rata daripada netizen terhibur dengan gelagat Jebat, malah ada juga yang turut mengatakan bahawa dia sebenarnya sedang marahkan ibunya tetapi dilepaskan pada ayahnya yang dipanggil dengan panggilan ‘baba’.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://propernewsd.com/

Be the first to comment on "“Sekali Kena Sound Dgn Anak Sendiri..” – Gelagat Membeb3l Jebat Jayden Buat Ramai Terhibur. Kena Lah Dgn Nama Kau ‘Jebat’ – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*