Tular Cikgu Ini Buat Tag Nama Tulisan Khat Atas Katil H0spital Untuk Tampung Kos P3rubatan Telah Mengh3mbuskan Nafas Ter4khir

“Saya minta maaf. Sesiapa yang sudah membuat bayaran untuk tempahan tag nama, saya akan pulangkan semula wang mereka.”

“Mereka yang sudah mendapat tag nama, itulah k3nangan ditinggalkan.” Itu luahan Suzana Muhamad Tab, isteri kepada p3sakit k4nser Limf0ma, Mohd Izzudin Zainal.

Mohd Izzudin iaitu guru yang mengambil tempahan membuat tag nama tulisan khat dari atas katil h0spital bagi menampung kos rawatan disahkan m3ninggal duniia di Unit Rawatan Rapi (ICU), Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), 8.05 malam tadi.

Suzana, 34, ketika dihubungi Harian Metro, memberitahu doktor mengesahkan suaminya m3ninggal duniia kerana j4ngkitan paru-paru.

“Semalam, 4rwah masih berusaha menyiapkan beberapa tempahan tag nama walaupun dalam keadaan s3sak nafas.”

“Pagi tadi tahap oksigen 4rwah semakin menurun dan semua bacaan lain pada m3sin mulai menurun.”

“Sebelum 4rwah mengh3mbuskan nafas terakhir, doktor tetap berusaha memberi bantuan pernafasan di depan saya.” katanya dalam keadaan s3bak. Allahyarham Mohd Izzudin m3ninggalkan dua cahaya mata lelaki, Sulaiman, 5, dan Isa, 3.

Jnazah akan disempurnakan dan disembahyangkan di Masjid Al-Khadijah sebelum dik3bumikan di Tanah Perkvburan Islam Pantai Dalam, pagi esok.

Kisah Mohd Izzudin berusaha mencari rezeki dengan mengambil tempahan membuat tag nama tulisan khat sehingga tular di media sosial, pernah dilaporkan Harian Metro pada 2 dan 7 November lalu.

 

Sumber: HM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

 

Be the first to comment on "Tular Cikgu Ini Buat Tag Nama Tulisan Khat Atas Katil H0spital Untuk Tampung Kos P3rubatan Telah Mengh3mbuskan Nafas Ter4khir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*