“Boleh lingkup stesen tv macam ni”- IQ Rend4hkan? N3tizen Terus Tutup TV Bila Wajah Ogy Muncul Dalam Drama

Beberapa minggu lepas kec0h tentang kisah permintaan seniman mengenai bantuan kepada golongan selebriti sehingga mencetvskan perbalahan sama ada dalam kalangan selebriti dan netiz3n sendiri.

Apa yang mengervhkan keadaan lagi bila dikatakan n3tizen turut bertindak memboikot beberapa artis yang mengeluarkan ayat-ayat kur4ng senang bagi mereka.

Terbaru, sebuah drama terbaru di sal4h sebuah stesen tv terkemuka yang menampilkan seorang senimawati juga merupakan individu yang dikatakan terlibat dalam perbalahan ini menerima ‘kes4nnya’.

Dikatakan drama berjudul Ironi Kasih yang menampilkan Fauziah Ahmad Daud atau lebih dikenali sebagai Ogy telah dikvtuk oleh netiz3n sejak hari pertama dis1arkan.

Kutvkan netiz3n ini kita dapat lihat di facebook milik Makcik Bawang Channel yang rata-ratanya mengungkit petikan yang pernah dikelvarkan oleh Ogy.

Netizen IQ Rendah

Oleh disebabkan itu drama berkenaan juga mendapat tempias dan dikatakan n3tizen tervs menvtup TV apabila wajahnya di tayangkan.

Jom kita tengok komen netiz3n di bawah.

Tadi keluar muka Ogy Terus tutup TV

 

Kami IQ rendah t4k layak tengok drama lagi

Sorry kami t4k lay4k tonton drama artis Malaysia, sebab IQ kami r3ndah

Kita jadikan ini sebagai iktibar untuk pendoman masa hadapan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :Lobak Merah

Be the first to comment on "“Boleh lingkup stesen tv macam ni”- IQ Rend4hkan? N3tizen Terus Tutup TV Bila Wajah Ogy Muncul Dalam Drama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*