“Saya Baru Buat Pre-Order, Belum Jual Lagi Mask Tu…” – Aliff Syukri Perjelas Kontroversi Mask B0cor

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri tampil memberi penjelasan mengenai topeng muka yang b0cor baru-baru ini.

Menurut Aliff Syukri menerusi postingnya pada petang Rabu, topeng muka tersebut belum dijual kerana masih dalam peringk4t ujian.

“Assalamualaikum, terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi membaca curahan hari saya. Saya amat sed1h ketika ini kerana saya dih1na oleh pelbagai pihak sedangkan satu mask pun t4k terjual.

“Sebenarnya isu video live mask yang b0cor itu tid4k dis4ngka oleh saya dan saya hanya membuat pre-order sahaja sedangkan benda ini tid4k dijual sama sekali,” katanya pada ruangan kapsyen.

Aliff berkata, topeng tersebut baru sampai dari kilang dan pihaknya berniat untuk mencuba dan melihat respon pengguna terhadap kualit1nya.

“Saya mohon maaf sekiranya ada yang menganggap saya cuba men1pu pengguna, saya sendiri pun tidak jangk4kan perkara tersebut.

“Sehubungan itu kami telah menaik t4raf kual1ti topeng muka kami dan kali ini tid4k boc0r lagi,” katanya yang akan menyumbang 1,000 keping topeng muka kepada golongan yang memerlukan.

Dalam pada itu Aliff Syukri turut merayu kepada masyarakat supaya berhenti mencari kesal4hannya dan melempark4n tohm4han terh4dap beliau.

“Saya memohon kepada masyarakat untuk berhenti mencari kesal4han saya. Saya juga hanya insan biasa dan l3mah serta saya ingin memohon beribu kem4afan dari hujung rambut sehingga hujung kaki.

“Di sini, saya ingin tekank4n kepada anda semua bahawa mask tersebut saya tid4k jual langsung kepada orang sama sekali,” ujarnya.

Kontroversi top3ng muka Aliff Syukri mula tercetus selepas beliau melakukan uji kaji terh4dap barangan tersebut dengan mencur4hkan air kedalamnya.

Bagaimanapun ketika sedang mengvji ketahan4n topeng muka tersebut, air yang dituang men1tis keluar dan Aliff dilihat meneruskan promosi dan mendakwa ia berkualiti serta meletakkan produk itu di tepi.

Perkara tersebut menjadi buah mulut warganet dan tindakannya itu diselar pend4kwah b3bas Da’i Wan yang menegaskan ia satu penipuan dan berd0sa besar jika topeng itu dijual kepada orang ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum wbt, terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi membaca curahan hari saya. Saya amat sedih ketika ini kerana saya dihina oleh pelbagai pihak sedangkan 1mask pun x terjual- – Sebenarnya isu video live mask yang bocor itu tidak disangka oleh saya dan saya hanya membuat pre-order sahaja sedangkan benda ini tidak dijual sama sekali . Semoga perkongsian yang saya sharekan pada video ini dapat menjelaskan pada situasi yang sebenar. – – Saya memohon kepada masyarakat semua untuk menghentikan mencari kesalahan saya. Saya juga hanya insan biasa dan lemah serta saya ingin memohon beribu kemaafan dari hujung rambut sehingga hujung kaki. – – Di sini, saya ingin tekankan kepada anda semua bahawa mask tersebut saya tidak jual langsung kepada orang sama sekali…Untuk mengetahi lebih lanjut lagi perkara yang sebenar malam ini abang akan posting dekat YouTube abang mengenai masalah ini 08:00 malam ini jangan lupa tengok

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Gempak

Be the first to comment on "“Saya Baru Buat Pre-Order, Belum Jual Lagi Mask Tu…” – Aliff Syukri Perjelas Kontroversi Mask B0cor"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*