(Video) “Kau satu keluarga boleh pergi mamp*s” – Wanita Buka Mask, Mak1 H4mun, Lud4h Sebab Makanan Siap Lambat

Viral semalam di media sosial berkenaan dengan seorang wanita yang mem4ki h4mun seorang pekerja restoran gara-gara dikatakan dapat makan yang dipesan itu lambat.

Dalam video itu wanita tersebut buka mask mem4ki h4mun dengan ayat kes4t dan membuat satu t1ndakan di luar jangkauan yang boleh menimbulkan kebimbangan saat wab4k C0v1d-19 ni.

Kau dengan family boleh pergi mamp’s”

Dalam video berdurasi 11 saat ini menunjukkan wanita itu dilihat hilang profesionalisme sehingga melibatkan hal peribadi staff itu.

Lepas dia maki pekerja itu dia meludah 2 kali dekat staff tersebut, ia sudah semestinya telah mengvndang kem4rahan netizen ia berikutan dengan kepanikan wab4k c0v1d-19 yang kian mereb4k ini.

Kejadian ini berlaku di Singapura, dalam video itu wanita tersebut dilihat tidak memakai t0peng muka dengan betul ketika mem4ki h4mun dan menengking staff.

Video itu dimuat naik di Facebook dan meraih lebih daripada 1,000 jumlah perkongsian di Facebook sebelum dimuat naik di Twitter dan meraih sehingga lebih daripada 3,000 jumlah retweet.

Rata-rata netizen marah dan menggesa agar pihak p0lis untuk mengesan wanita tersebut untuk diambil t1ndakan.

Mak siapa ni? – Netizen

Terkini, menurut Mothership.SG wakil KFC Singapore telah ambil maklum berkenaan kejadian itu. Satu laporan p0lis telah pun dibuat dan pihak mereka menyerahkan k3sberkenaan dis1asat oleh p0lis.

Aduhai, tengah macam ni tak perlu lah nak buat kecoh, jangan disebabkan kita pelanggan kita rasa semua yang dilakukan itu betul.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Sumber: Lobak Merah/Hiburan All HMT/Kasi Share

Be the first to comment on "(Video) “Kau satu keluarga boleh pergi mamp*s” – Wanita Buka Mask, Mak1 H4mun, Lud4h Sebab Makanan Siap Lambat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*