Permohonan Maaf Carl Samsudin Dikec4m Netizen, Rupanya Ini Penyebabnya…

Semalam tular video pengasas butik, Carl Samsudin yang dikatakan bertindak bi4d4p dengan memalukan seorang lelaki tua di Pusat Transit gel4nd4ngan Kuala Lumpur (PTGKL). Carl yang menerima kec4man netizen mula memuat naik permohonan maaf di media sosial.

Minta Maaf, Tiada Niat Mahu bi4d4p

Di Twitter, Murai MY melihat Carl Samsudin memuat naik permohonan maafnya dengan menjelaskan serba sedikit mengenai apa yang berlaku. Ujarnya dia hanya mahu membantu mereka yang memerlukan.

Foto – Twitter

“Saya tidak pernah berniat ingin mengh1n4 sesiapa terutamanya uncle tersebut. Selama saya hidup, tidak pernah saya berlaku bi4d4p kepada sesiapa terutamanya warga tua, saya sedaya upaya cuba menghorm4ti semua golongan”, katanya.

Tambahnya, dia meminta maaf jika video pendek yang dikongsinya itu menimbulkan rasa kurang senang kepada orang ramai yang melihatnya. Akui Carl, dia juga berusaha untuk memohon maaf terhadap lelaki tua tersebut dalam masa terdekat.

Foto – Twitter

“Jika petikan video itu dirakam kelihatan seperti saya tidak beradab dengan uncle tersebut, saya betul-betul mohon maaf atas ketidak beradap saya. Saya akan berjumpa uncle tersebut sekali lagi untuk mohon maaf dan perbetulkan k3silapan saya”, dedah Carl.

2 Penyebab Kenapa Netizen Jadi Beng4ng 

Melihatkan permohonan maaf dari Carl, netizen mula mengec4m tindakannya kerana terdapat posting menunjukkan ianya atas alasan marketing.

Foto – Twitter

Menerusi screenshot WhatsApp yang dikongsi netizen, video yang viral tersebut bakal menaikkan perniagaan Carl dan isterinya iaitu Appecut Royal yang merupakan sejenis suplement.

Foto – Twitter

“Alhamdulillah, sekurang-kurangnya netizen-netizen ini dah membantu kita naikkan nama appecut. So bertahan, kemenangan pasti akan jadi milik kita. Percayalah selepas hari ini, sale kita semua akan laju.”

Selain itu, netizen menjadi mar4h terhadap Carl gara-gara dia berkongsi posting dengan mahu netizen mengundi sama ada dia perlu lakukan permohonan maaf menerusi IGLive atau secara berdepan terhadap lelaki tua itu.

Foto – Twitter

“Tak salah nak minta maaf, tapi kenapa suruh orang pilih ni?”, ciap pengguna Twitter.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Murai my

Be the first to comment on "Permohonan Maaf Carl Samsudin Dikec4m Netizen, Rupanya Ini Penyebabnya…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*