“Di4m Okay…”-M4sak J4di Kelakar, Gelagat Jebat Dan Nabila Buat Ramai Terhibur

Nampaknya si cilik popular, Jebat Jayden iaitu anak kepada Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sem4k1n membesar dengan sangat bijak dan sejak kebelakangan ini hangat menjadi bualan peminatnya.

Ini kerana, Sharnaaz Ahmad juga ada berkongsikan telatah Jebat Jayden yang ada-ada sahaja yang mencuit hati ramai. Malah yang terbaru ini juga tak kurang lucunya si cilik ini.

Menerusi perkongsian Noor Nabila di Instagram seperti biasa dengan rancangan memasak dan nampaknya kehadiran Jebat Jayden memeriahkan lagi rakaman itu sehingga posting yang bersertakan rakaman video tersebut ditonton ribuan kali.

Apa tidaknya, lucu sungguh Jebat Jayden dalam video masak ini kerana turut disertakan di sebalik tabir sebelum mendapat rakaman yang terbaik.

Jebat Jayden dalam video masak itu yang begitu ingin tahu mencuit hati peminat dengan telatah comelnya apabila kelakuannya itu menganggu Noor Nabila untuk bercakap sehingga dia juga tidak dapat menahan ketawanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)

Ruangan komen di hantaran video itu nampaknya dengan pantas dibanjiri dengan pelbagai komen daripada peminat selepas dikongsikan di Instagram Noor Nabila.

“Jebat ni kalau ada Youtube channel sendiri mesti ramai yang follow. Termasuk saya”

“Asyik suruh diam je, last last Jebat tutup telinga…”

“Pandainya Jebat…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment on "“Di4m Okay…”-M4sak J4di Kelakar, Gelagat Jebat Dan Nabila Buat Ramai Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*