[VIDEO] “Sweetnya dia dengan anak kucing” – Video seorang lelaki bermain dengan anak kucing di trafik light cvri tumpuan ramai

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Selalunya si bulus ini menjadi kesayangan kepada penggemar kucing yang memang suka melihat kucing dan memelihara kucing sebagai teman bercakap dan tidak kesunyian bila berseorangan.

Sebuah rakaman video kini telah tular di media sosial mengenai seekor anak kucing yang dibawa naik motor oleh seorang lelaki yang dipercayai sebagai pemiliknya. Kelihatan lelaki itu mendukung si bulus itu di apabila dia menaiki motosikal.

Rakaman video yang berdurasi beberapa pulut saat itu memaparkan seorang lelaki yang sedang menaiki motosikal berhenti di lampu trafik tetapi yang comelnya apabila seekor anak kucing juga turut ada dibawa bersamanya menaiki motosikal itu.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LELAKIVSPEREMPUAN (@iglelakivsperempuan)

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang meninggalkan komen comel dengan tingkahlaku pemuda itu yang membawa si bulus itu menaiki motosikal dan ada juga yang bimbang dengan keselamatan kucing itu yang terlihat bah4ya.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram iglelakivsperempuan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] “Sweetnya dia dengan anak kucing” – Video seorang lelaki bermain dengan anak kucing di trafik light cvri tumpuan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*