[VIDEO] “The Real Hero” – Ramai puji cara pemuda ini selamatkan oyen dari santapan bi4wak

Haiwan juga mempunyai hak yang sama rata seperti manusia juga untuk hidup di bumi yang luas ini. Selalunya ramai manusia yang sesekali menidakkan kewujudan haiwan lain di dunia ini.

Hak yang sama rata itu adalah haiwan seperti kucing dan pelbagai haiwan lain yang kita harus tolong jika dalam mereka dalam kesusahan, seperti kucing yang terbiar, mereka hanya mencari insan yang baik hati memberikan makanan kepada mereka.

Seperti seorang insan baik hati yang membantu seekor kucing yang dalam kesusahan. Sebuah rakaman video telah dimuatnaik iaitu memaparkan aksi seorang lelaki yang cuba untuk selamatkan seekor kucing yang berada di bawah jambatan.

Rakaman video yang berdurasi beberapa pulut saat itu menunjukkan seorang lelaki telah menjatuhkan sebuah bekas ais ke bawah jambatan yang kucing berada itu dan kucing itu telah melompat masuk ke dalam kotak ais itu dan berjaya diselamatkan dari menjadi santapan bi4wak.

Video:

@itsme.sxmmy Nasib kau lah oyen 😢 Nasib baik dengar kalau tak jadi santapan biawak lah dekat bawah tu #oyen #oyenkingfyp #fyp #oyennakal #fypシ #pencintakucing ♬ PENANTIAN ARMADA – sadvibes🥀

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang meluahkan rasa terima kasih mereka kerana lelaki baik hati itu yang menolong kucing yang dalam kesusahan itu dan memuji tindakan lelaki itu sebagai seorang “hero”.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok its.sxmmy

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber :  http://www.sinarviral.com/

Be the first to comment on "[VIDEO] “The Real Hero” – Ramai puji cara pemuda ini selamatkan oyen dari santapan bi4wak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*