Sbhanallah,Mncung Hdung. Plakon ElisyaSandha AkhlrnyaDedah WajahAnak Masa MjlisAqlqah

Kuala Lumpur – Adik pelakon Fasha Sandha, Elisya Sandha selamat melahirkan bayi perempuan secara pemb.edahan di sebuah h.ospital di Ampang, pada jam 8.40 pagi sebelum ini.

Berita gembira itu disahkan ibu Elisya, Hatijah Teh Man. “Alhamdulillah, Elisya sudah selamat melahirkan anak sulung berat 3.25 kilogram. Keadaan Elisya dan cucu, semua baik,” katanya.

Ibu mentua Elisya, Sheila Rusly turut memuat naik video pendek di Instagram menampakkan bahagian tangannya menggenggam jari cucu.

Sementara itu, Elisya atau nama penuh, Nur Elisya Sandha Hassan memberitahu, dia dan suami, Uzair Haqimy sudah mempunyai nama buat puteri mereka yang dipilih Sheila.

Ibu berm.impi mengenai nama ketika saya hamil lima bulan. Jadi, beliau minta izin hendak beri nama untuk cucu pertamanya itu. Saya dan suami fikir nama itu sesuai.

Apa yang saya boleh katakan, nama anak kami ada gabungan nama saya dan suami, katanya.

Majlis Akikah Bunga

Pelakon Elisya Sandha mengadakan majlis aqiqah buat anaknya, Bunga Elhaq yang berlangsung hari ini. Memilih tarikh sempena Aidiladha, Elisya berkata, melahirkan puteri tercintanya itu adalah peng.orbanan paling terbesar dalam hidup dia dan suami tahun ini.

Melahirkan anda adalah pengo.rbanan yang paling besar untukmummy. Peng.orbanan daddyanda bangun setiap malam untuk tukar lampin and susukan anda serta pengorbanan ramai orang untuk jayakan majlis aqiqah anda hari ini.

“Masya-Allah anak mummy ini sangat bertuah. Ramai orang sayang,” katanya.

Menurut Elisya, dia berharap apabila anaknya sudah semakin membesar dapat menjaga hati ramai orang selain menghargai pengorbanan mereka.

“Apabila kamu sudah semakin membesar dan pandai membaca saya mahu anda membaca mesej dan ingat pesanmummy. Jagalah hati orang yang sayangkan anda. Hargai pengorbanannya, terimalah kekurangannya. Jangan s.ia-si.akan keikhlasannya sebab anda tak tahu Bunga betapa untungnya anda di mata orang lain kerana anda memilikinya,” katanya.

Dalam masa sama, Elisya turut mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat seluruh peminatnya. Elisya dan suaminya Uzair Haqimy berkahwin pada 21 Ogos tahun lalu. Pasangan itu dikurniakan cahaya mata perempuan pada 18 Jun lalu. Kredit : HM/IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://rentasmalaysia.com/

Be the first to comment on "Sbhanallah,Mncung Hdung. Plakon ElisyaSandha AkhlrnyaDedah WajahAnak Masa MjlisAqlqah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*